Anonymous
Not applicable
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
Arkadaşlar eski telefonumda android de ekranı böler 2 uygulamayı aynı anda kullanırdım ve farklı uygulamalar arasında geçiş yapardım hiç kapanmadan.
Örnek youtube açardım üst panele alırdım video izlerken diğer uygulamalarda gezerdim.
Ama yeni telefonumda android 13 e geçiş yaptığımda 2 uygulamayı aynı anda kullanamıyorum hani başka uygulamaya geçiş yaptığımda sürekli kapanıyor tekrar açıp devam ediyorum. (Ekran bölmede aynı mini pencere yapıncada aynı)
Sürekli bunun açık kalma ayarı falan var mı hep dursun.
Teşekkürler.
Solved! Go to Solution.
1 Solution
Accepted Solutions
Solution
İnfoDijital
Active Level 8
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
07-11-2023 11:53 AM in
Galaxy A
1 Comment
Solution
İnfoDijital
Active Level 8
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
07-11-2023 11:53 AM in
Galaxy AYazılım konsepti gereği android 13 te bu şekilde olmuştur.