EsatSemih
Active Level 8
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
08-02-2023 12:04 PM (Last edited 08-02-2023 12:25 PM ) in
DiğerYakın zamanda kullandığım üst seviye cihazları yazıcam.
Ben iPhone 12 pro,Xioami 11 pro, Samsung S23 8 256.
Orta seğment pek kullanmadım sadece 1 telefon kullandım o da 2021 in en son çıkan işlemcisini kullanıyordu.
Poco X3 pro dan örnek vermek dogru olmaz ama snapdragon 860 2021 ilk çıktığı dönem kullanan telefonlardandır kendisi. Kendisinin soğutma bloğu sıvı soğutma idi.
Ve telefonu ısıtmanız için baya zorlamanız lazımdı.720p twitch canlı yayınları açardım.
2 Saat elimde 1 kere elimi rahatsız edicek düzeyde ısı hissetmedim.
İPhone 12 pro bence çok iyi telefon ama jarzda ısınması olsun.En ufak yüksek grafikli 3 boyutlu bir işlem yapmaya kalksam 20-30 dkk da performansını kısar.
Onu haricinde kusuru azdır içinde özellikler özelleştirmeler yok denecek kadar azdır.
Video çekimleri ve benzeri işlemşerde ciddi şekilde optimize ısınma minimumdur.
İşlemci ve işletim sistemi içindeki uygulamalara optimize ve ciddi şekilde uyumlu çalışır. Ve siz ekstra yüklenmediğiniz zaman ısınması çok zor.👍
Ve parasını hak eder ama kısılanmaktan zevk alırsan bayılarak kullanırsın.
Daha önce İOS kullandığım için içindeki bazı temel şeyler size minimum verilir. Fazlası için ciddi ücretler istenir. Ekstra depolama alanı gibi ve ücretsiz bir şeye ulaşmanız baya zordur. Sevmesemde kullandım ve memnun kaldım.
S23 Deneyimim işe başlara çok olumlu sonradan olumsuzlaşan bir durumda.
Olumludan Başlıyım.
Yaklaşık 4 ay oldu kullanmaya başlayalı.
Her anlamda ciddi güzel akıcı sistematik kararlı yaptınız hiçbir işlemde eksik hissettirmeyen bir deneyim sundu Bluetooth aldığım günden beri çok az kapalı kalmıştır.
Saatim ve kulaklığımla optimize çalışır.
Video çekimlerinde ısınırdı oda her telefonda olan Bir şey ama belli bir yere kadar 46 saniye videoda hiçbir telefon 5 dereceden fazla ısınmaz.
İlk iki buçuk ay hiçbir sorun yaşamadım.
Son bir buçuk aydır ama ciddi ısı artışları mevcut bunun üzerine 2 haftaya yakındır. Gidiyorum.
Telefondaki işlemcinin şu aralar fazla agrefsif çalışıp batatyada ısınmaya yol açtığı kanısına vardım.
Telefon 30 Dakika oyun deneyiminde 45-47 derece ye varan ısı değerleri veriyor.
Bu değer ilk 2 ay 39-42 arası olurdu elımde keşke o zamanın kaydıda olsa😒
Günlük kullanımda sosyal medya tarayıcı müzik VS gibi işlemlerde ilk 2 ay 29-35 derecelerde olan telefon
Son 1 buçuk ayda 36-42 derecelerde seyretmekte (genel olarak ortalama 38-40 derecelerde)
2 kere uzaktan destekten ulaştılar ve hata raporu çıkardılar. Google kaynaklı sistem uygulamalarında, Samsung kendi uygulamalarında ciddi tutarsız Ram kullanımı gözlemledim.
Bluetooth ve konum süreli açık olmak zorunda saat ve kulaklık kullanıyorum.
Saaten dolayı kapatma şansım yok👍
Konum servisi ise telefon kaybolsa bulmam için sistem önerisi açık olmak zorunda.
İşlemci güçlü telefon küçük ve kompakt.
Isı yayılması daha hızlı olur gibi söylemler gelicek ama şunu atlamayın.
Siz sonra teknoloji bir ürün alıyorsunuz ve adamlar bunu size ısınmaya son verdik gibi söylemlere pazarladı👍
Reklemlarla sundu👍
Zaten telefonda S23+ ve ultaraya göre ciddi kısıtlama mevcut.
Aldıktan sonra geliştirici seçeklerinden birde ben cihaza kısıtlama uygulayacaksam niye son teknoloji cihaz alıyorum.
Telefonda şu hali ile bile ciddi derecede memnun durumdayım.
Kalitesi, akıcılığı olsun gerçekten iyi hissettiriyor.
Ama bu ısınma sorunu ve tutarsızlıklar yüzünde cihazdan soğudum.
Bunlara rağmen gün içi ısı değeri bende bu
22 Comments
- « Previous
- Next »
EsatSemih
Active Level 8
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
08-02-2023 12:41 PM in
Diğer
Konuşurken o ısının yüzüne vurup terletmesi can sıkıcı çalışmıyorken 28-30 derce olan şey 10-20 dakika eline alıp kullandığın zaman 38-42 olmamalı heleki daha yeni çıkmış bir cihazsa katılıyorum size bazı konularda ama bir telefonun ısınması ömrünü kısaltıyor ve bu cihaz biraz gereğinden çok agresif çalışıyor en azından bendeki onu hissettim.
F-I-R-A-T
Expert Level 2
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
08-02-2023 12:47 PM in
Diğer
Doğrudur hocam bir şey diyemeyeceğim böyle bir sorun yaşamadığım için.
Umarım yaşamam da yani telefon görüşmesinde yüze sıcak vurması gerçektende kötü bir durum olsa gerek
Umarım yaşamam da yani telefon görüşmesinde yüze sıcak vurması gerçektende kötü bir durum olsa gerek
Actixel
Expert Level 1
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
08-02-2023 12:49 PM in
Diğer
Gayet olması gerektiği gibi bence governor parametreleri vs güzel ayarlanmış.
- « Previous
- Next »