Original topic:

Telefon deneyimlerimizi paylaşalım sizde katılın tartışalım 👍

(Topic created on: 08-02-2023 12:04 PM)
1279 Views
EsatSemih
Active Level 8
Options
Diğer

Yakın zamanda kullandığım üst seviye cihazları yazıcam. 

Ben iPhone 12 pro,Xioami 11 pro, Samsung S23 8 256. 
Orta seğment pek kullanmadım sadece 1 telefon kullandım o da 2021 in en son çıkan işlemcisini kullanıyordu. 
 
 Poco X3 pro dan örnek vermek dogru olmaz ama snapdragon 860 2021 ilk çıktığı dönem kullanan telefonlardandır kendisi. Kendisinin soğutma bloğu sıvı soğutma idi.
Ve telefonu ısıtmanız için baya zorlamanız lazımdı.720p twitch canlı yayınları açardım. 
2 Saat elimde 1 kere elimi rahatsız edicek düzeyde ısı hissetmedim.
 
İPhone 12 pro bence çok iyi telefon ama jarzda ısınması olsun.En ufak yüksek grafikli 3 boyutlu bir işlem yapmaya kalksam 20-30 dkk da performansını kısar. 
 Onu haricinde kusuru azdır içinde özellikler özelleştirmeler yok denecek kadar azdır.
Video çekimleri ve benzeri işlemşerde ciddi şekilde optimize ısınma minimumdur. 
İşlemci ve işletim sistemi içindeki uygulamalara optimize ve ciddi şekilde uyumlu çalışır. Ve siz ekstra yüklenmediğiniz zaman ısınması çok zor.👍
Ve parasını hak eder ama kısılanmaktan zevk alırsan bayılarak kullanırsın. 
 
Daha önce İOS kullandığım için içindeki bazı temel şeyler size minimum verilir. Fazlası için ciddi ücretler istenir. Ekstra depolama alanı gibi ve ücretsiz bir şeye ulaşmanız baya zordur. Sevmesemde kullandım ve memnun kaldım. 
 
S23 Deneyimim işe başlara çok olumlu sonradan olumsuzlaşan bir durumda. 
 
Olumludan Başlıyım. 
 
Yaklaşık 4 ay oldu kullanmaya başlayalı. 
Her anlamda ciddi güzel akıcı sistematik kararlı yaptınız hiçbir işlemde eksik hissettirmeyen bir deneyim sundu Bluetooth aldığım günden beri çok az kapalı kalmıştır. 
Saatim ve kulaklığımla optimize çalışır.
Video çekimlerinde ısınırdı oda her telefonda olan Bir şey ama belli bir yere kadar 46 saniye videoda hiçbir telefon 5 dereceden fazla ısınmaz. 
 
İlk iki buçuk ay hiçbir sorun yaşamadım.
 
Son bir buçuk aydır ama ciddi ısı artışları mevcut bunun üzerine 2 haftaya yakındır. Gidiyorum.
 
Telefondaki işlemcinin şu aralar fazla agrefsif çalışıp batatyada ısınmaya yol açtığı kanısına vardım.
 
Telefon 30 Dakika oyun deneyiminde 45-47 derece ye varan ısı değerleri veriyor.
Bu değer ilk 2 ay 39-42 arası olurdu elımde keşke o zamanın kaydıda olsa😒


Günlük kullanımda sosyal medya tarayıcı müzik VS gibi işlemlerde ilk 2 ay 29-35 derecelerde olan telefon 
Son 1 buçuk ayda 36-42 derecelerde seyretmekte (genel olarak ortalama 38-40 derecelerde) 
 
2 kere uzaktan destekten ulaştılar ve hata raporu çıkardılar. Google kaynaklı sistem uygulamalarında, Samsung kendi uygulamalarında ciddi tutarsız Ram kullanımı gözlemledim.
 
Bluetooth ve konum süreli açık olmak zorunda saat ve kulaklık kullanıyorum. 
Saaten dolayı kapatma şansım yok👍
Konum servisi ise telefon kaybolsa bulmam için sistem önerisi açık olmak zorunda.
 
İşlemci güçlü telefon küçük ve kompakt. 
Isı yayılması daha hızlı olur gibi söylemler gelicek ama şunu atlamayın. 
 
Siz sonra teknoloji bir ürün alıyorsunuz ve adamlar bunu size ısınmaya son verdik gibi söylemlere pazarladı👍
Reklemlarla sundu👍
 
Zaten telefonda S23+ ve ultaraya göre ciddi kısıtlama mevcut. 
Aldıktan sonra geliştirici seçeklerinden birde ben cihaza kısıtlama uygulayacaksam niye son teknoloji cihaz alıyorum. 
 
 
Telefonda şu hali ile bile ciddi derecede memnun durumdayım.
Kalitesi, akıcılığı olsun gerçekten iyi hissettiriyor. 
 Ama bu ısınma sorunu ve tutarsızlıklar yüzünde cihazdan soğudum. 
image
 
 
 
 
image
Bu görsel oyun içi Samsung kendi ısı göstergesi deneme ve from amaçlı 30 Dakika oynama sonrası değer. 
 
 
image
Güvenilir herkesin bildiği bir uygulamadan bir buçuk derece sapma var ama Samsung game laucher a bakıyor. 
 
 
 
 
image
 
 
image
 
 
image
 
 
image
 
 
image
Buda bende uyku modu durumu. 
 
Bunlara rağmen gün içi ısı değeri bende bu 
 
image
Gün içi kullanım. 
 
 
 
Bendeki ısı durumu gün içi kullanım. 

image
Şuan değerlerim **bleep** 


image
**bleep** ısı değeri. 


 
 
 
 
 
 
EsatSemih
Active Level 8
Diğer
Birde baz modelde en düşük hz sınırı 48-120 değil mi bende 24-120 hz miş nasıl yani 👏
Actixel
Expert Level 1
Diğer
Tüm S23 serisi 10-120 ye kadar destekliyor.
EsatSemih
Active Level 8
Diğer
Direk Samsung atıyorum sana resmi kaynak Screenshot_20230802_125725_Chrome.jpg
Actixel
Expert Level 1
Diğer
Kankacım kendim cihazın ayarlarından yenileme hızı göstergesini açıp baktım diyorum. Hem
S23 hemde S23 Ultraya baktım. Arayüzde gezerken 24-120 ile çalışıyor bazı yerlerde 10 a kadar düşüyor. Bende 48 diye biliyordum başta.
EsatSemih
Active Level 8
Diğer
Knkacım bende baktım 48-120 diyor sitede bizde 24-120 çalışıyor. 10 sende düşer ama S23 ulturada ama bende düşmüyor.
Actixel
Expert Level 1
Diğer
Eee neyi uzatıyorsun ozaman? Kaldı ki sana attığım ss de S911B diyor base S23 yani. Kendi sitesi de olsa yanlış bilgi yazamaz mı?
Actixel
Expert Level 1
Diğer
Al sana kanıt. Screenshot_20230802_130536_Telegram.jpg
EsatSemih
Active Level 8
Diğer
Tmm daha kendi sitelerine dogru bilgi girmemişler bunlardan telefon alıyoruz 🤦
Actixel
Expert Level 1
Diğer
Yapacak birşey yok bende şaşırdım.
F-I-R-A-T
Expert Level 2
Diğer
Dostum anladığım kadarıyla s23 ten memnunsun
Ben de şubat 5 te aldım halen çok memnunum
Isınma şikayetim de yok kılıf ile kullanmama rağmen
Ayrıca yaz ayındayız ve elimizdekiler birer elektronik cihaz ki kaldıki arabaların motor ısıları bile aşırıya varacak şekilde, sağlam şoförlerin gündüz uzun yollarda mola vererek yola devam ettikleri bir dönem.
Hem oyun için üretilmiş cihazlar var onları oyun altında kıyaslamak daha doğru olur (konsollar vb.)
Yani cihazın akıcı çalışıyorsa kasmadan, iletişimini sağlıyorsa fazla da bir şey beklememek lazım.