- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
Az önce @bsygtt arkadaşımızın açmış olduğu https://r2.community.samsung.com/t5/Galaxy-S/Yaz%C4%B1l%C4%B1m-g%C3%BCncellemeleri-yorum-tavsiye/td-... bu konuya denk geldim bende desteklemek amaçlı bir konu oluşturmak istedim. Güncelleme süreci hakkında neler düşünüyorsunuz? (Güncellemenin ulaşma süresi, içeriği, kalitesi vs.) lütfen tüm bu konular hakkında ne düşündüğünüzü detaylı bir biçimde belirtin bu bizim için önemli bir konu.
Şimdi kendi düşüncelerimden bahsedeyim: One UI 7 hakkında bir şey demeyeceğim 7'nin gecikmesi tamamıyla normaldi benim lafım bundan sonraki sürümler adına, Samsung'un güncellemelerde yeterli bir şekilde yenilik getirdiğini ve güncellemelerin kaliteli olduğunu düşünüyorum.
Son olarak lütfen bu gönderiyi gören herkes düşüncelerini belirtsin 😊
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
09-21-2025 04:27 PM in
Diğer- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
09-21-2025 04:32 PM in
Diğer- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
09-21-2025 04:35 PM in
DiğerEvet tabii ki de stabilite her zaman daha önemli ancak en azından ufakta olsa bir geliştirme hiç te fena olmaz buna kimsenin itirazı olacağını zannetmiyorum.
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
09-21-2025 05:08 PM in
Diğer