cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Resolved! Solved

Original topic:

Değerli arkadaşlarım bi bakar misiniz lütfen

(Topic created on: 3 weeks ago)
366 Views
onurtuna
Expert Level 5
Options
Diğer
Değerli arkadaşlarım biz burada bir aile gibiyiz sizlere bir konuyu açıklama gereği duydum telefon siparişlerim de ve kılıf siparişlerim de ya da kulaklık vs siparişlerim de sizlere sürekli bilgi veriyorum sipariş verdim siparişim hazırlanıyor siparişim kargo ya verildi siparişim dağıtıma çıktı vs şeyler paylaşıyorum bu birazcık işin espirisi ve latifesidir ben bu form'a renk katmak için başlıyorum amacım gösteriş yapmak asla değil herkezin takıntılı olduğu ilgilendiği şeyler vardır form da ki de çoğu kişi hep güncellemeri paylaşır şu güncelleme ne zaman gelecek vs diye yani anlatabilmişimdir umarım 

14 Solutions


Accepted Solutions
Solution
Diğer
Haklısınız hocam

View solution in context

Solution
Tolgaa94
Expert Level 5
Diğer
👍👏👏👏

View solution in context

Solution
CGRZBN
Active Level 10
Diğer
Sen aynı şekilde devam et. Sayende herkes süreçleri görmüş bilgilenmiş oluyor. Ben hatta bu söylediğin durumla ve seninle ilgile esprili paylaşımlar da yapıyorum.. Senin sayende bilgilenip benim sayemde de biraz gülümsüyolar 😅

View solution in context

Solution
BurhanA55
Active Level 3
Diğer
Biliyorum kardeşim kendi adıma 😊 bu arada, tekrar hayırlı olsun yeni cihaz. Kamera vs. paylaşımlar bekliyorum 😁 A55 ile aynı karede kamera kıyaslamaları da hoş olurdu imkan olursa

View solution in context

Solution
Diğer
Renk katiyorsunuz foruma zaten 😃

View solution in context

Solution
Diğer
Sen olmazsa aynı şeyler güncelleme pil biraz değişiklik gerek

View solution in context

Solution
Tolgaa94
Expert Level 5
Diğer
Onur bu açıklamayı yapman gayet yerinde oldu bence en azından rahatsız olan bazı arkadaşlar tırnak icinde söylüyorum bir cevap niteliğinde olmuş oldu

View solution in context

Solution
yunuss_A13
Active Level 10
Diğer
Forumda güncelleme dışında birseyler görmek çok güzel sen devam et

View solution in context

Solution
Tolgaa94
Expert Level 5
Diğer
neticede bu Forum sadece bugün çiçek çektim bugün güncelleme gelmedi pil durumum şöyle pil durumum böyle gibi gönderilerden ibaret değil hepimiz farklı değişik gönderilen paylaşıyoruz farklı zamanlarda mesela bugün ben de paylaştım son paylaşımlarıma bakarsan görürsün

View solution in context

Solution
DENỊZ
Expert Level 5
Diğer
Gayet Güzel Anlattın Onur Kardeşim. 😊
Doğru Forum Neticesinde Zaten Modların Yada Kurallara Aykırı Olmayan Her Paylaşım Yapılabilir.

Yine de aslında Biraz azaltabilirsiniz Onur kardeşim. Daha Sonraları Özellikle S24 Plus Elin Ulaştığında,
Fotoğraf Vb. Deneyim aktarılması paylaşabilirsin.

Gösteriş Niyetinin Olmadığını Biliyorum kardeşim Zaten az Çok Tanıdım seni Biliyorsun.

Sanırsam Bazen Gereksiz Yere gönderilere Fazla Yükleniyorum(Seninle Alakalı değil Kardeşim)
Bilmiyorum Eski de Olduğu Gibi Daha Tertipli Olsun İstediğimden Sanırsam.

View solution in context

Solution
halilSM-A346E
Active Level 7
Diğer
Onur abi burda nice alakasız boş membersla alakasız paylaşımlar yapan oldu yani sizin yaptığınız zaten hem bilgilendirme hem de yenilik katmak bunu bildiğim için her gönderinizi dikkatle inceliyorum yorumlar yapıyorum siz de değer verip beğenip çözüm olarak isaretliyorsunuz ve anlayışlısınız gerçekten takdir ediyorum ve iyi çalışmalar diliyorum

View solution in context

Solution
Sisyphe
Expert Level 5
Diğer
Onur neden böyle düşünüyorsun? Hiç sıkıntı yok kardeşim. Keşke böyle bişey hiç düşünmeseydin. Ben de senin kadar heyecanlanıyorum. Hatta konu açtın mı acaba diye s.ık s.ık girip kontrol ediyorum. Sonuçta Samsung ile ilgili, teknoloji ile ilgili gönderiler bunlar. Bizler robot değiliz ki, insanız. Tabi ki burada hasbihâl edeceğiz. Zaten forum siteleri de bu amaçla kurulmuş platformlardır. Sakın bunu dert etme. Laf söyleyen olursa da aldırış etme. Bu onun cahilliğidir.

View solution in context

Solution
stony_hearted
Active Level 6
Diğer
güzelmiş,hem zaten alıştırdığın için sorun yok🥰

View solution in context

19 Comments
Solution
Diğer
Haklısınız hocam
Solution
Tolgaa94
Expert Level 5
Diğer
👍👏👏👏
Solution
CGRZBN
Active Level 10
Diğer
Sen aynı şekilde devam et. Sayende herkes süreçleri görmüş bilgilenmiş oluyor. Ben hatta bu söylediğin durumla ve seninle ilgile esprili paylaşımlar da yapıyorum.. Senin sayende bilgilenip benim sayemde de biraz gülümsüyolar 😅
onurtuna
Expert Level 5
Diğer
😂😂
Solution
BurhanA55
Active Level 3
Diğer
Biliyorum kardeşim kendi adıma 😊 bu arada, tekrar hayırlı olsun yeni cihaz. Kamera vs. paylaşımlar bekliyorum 😁 A55 ile aynı karede kamera kıyaslamaları da hoş olurdu imkan olursa
Solution
Diğer
Renk katiyorsunuz foruma zaten 😃
Solution
Diğer
Sen olmazsa aynı şeyler güncelleme pil biraz değişiklik gerek
Solution
Tolgaa94
Expert Level 5
Diğer
Onur bu açıklamayı yapman gayet yerinde oldu bence en azından rahatsız olan bazı arkadaşlar tırnak icinde söylüyorum bir cevap niteliğinde olmuş oldu
onurtuna
Expert Level 5
Diğer
.