iptal
Sunun için bulunan sonuçlar gösteriliyor: 
Bunun yerine şunu ara: 
Şunu mu demek istediniz? 
Çözüldü! ÇÖZÜLDÜ

Orijinal konu:

Bu uygulama ne işe yarıyor?

(Konunun oluşturulma tarihi: 05-27-2022 07:19 PM)
OverTheHorizon67
Active Level 6
Seçenekler
Diğer

Herkese hayırlı akşamlar Samsung members forum üyeleri 👋

Bir şey soracağım, cihazımda böyle bir uygulama buldum. Bu uygulama ne işe yarıyor? Yardımfı olursanız sevinirim... 
 
image
 
 

1 Çözüm


Kabul Edilen Çözümler
Çözüm
Alfatürk
Expert Level 5
Seçenekler
Diğer
Merhaba kardeşim,

Samsung Time Zone Data, konumunuza bağlı olarak doğru zaman dilimini seçmeniz için tasarlanmış ve bütün Samsung akıllı telefonlarda ve tabletlerinde bulunan bir uygulamadır.

Çözümü orijinal iletide görüntüle

5 Yorum
Çözüm
Alfatürk
Expert Level 5
Seçenekler
Diğer
Merhaba kardeşim,

Samsung Time Zone Data, konumunuza bağlı olarak doğru zaman dilimini seçmeniz için tasarlanmış ve bütün Samsung akıllı telefonlarda ve tabletlerinde bulunan bir uygulamadır.
OverTheHorizon67
Active Level 6
Seçenekler
Diğer
Hmm anladım teşekkürler 😊
Alfatürk
Expert Level 5
Seçenekler
Diğer
Rica ederim kardeşim ne demek 😊🤗
OverTheHorizon67
Active Level 6
Seçenekler
Diğer
Abi çok saçma bişey sorcam dm gelsene
OzanŞahinGalaxyA31
Expert Level 5
Seçenekler
Diğer
Doğru zaman dilimini seçmeye yarıyor bu uygulama