cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Resolved! Solved

Original topic:

A55❤️ HARİKA PİL PERFORMANSI 😍

(Topic created on: 05-20-2024 10:06 PM)
522 Views
Anonymous
Not applicable
Options
Diğer

image


120hz ekran açık
adaptif parlaklık açık
güç tasarruf kapalı 
AOD kapalı 
Güç tasarruf kapalı 
full wifi kullanımı

Telefon da kısıtlama vs yapmadım oyun vs oynadım telefonu zorlayacak şeyler yapmadım!

17 Solutions


Accepted Solutions
Solution
Tolgaa94
Expert Level 5
Diğer
Solution
meteh4nS23
Active Level 4
Diğer
Hocam okey iyi falanda %10da hiçbir şey belli olmaz. Dün bi arkadaş attı %13 ile 2.30 saat almış. Matematiğe göre 15 saatleri geçmesi lazım. Akşam bidaha attı 10 saat almış. Kısa vadede yapılan ölçümler bişey ifade etmiyor. Benim s23de ilk 10 şarj 1 saat götürüyor ama 80 şarjda 7 saat görüyorum.

View solution in context

Solution
meteh4nS23
Active Level 4
Diğer
Tamamdır hocam beklemedeyim

View solution in context

Solution
CGRZBN
Active Level 10
Diğer
Onur yüzde 10 için, özellikle 100'den 90'a için gayet normal sıradan bi süre. Bu paylaşım için söylüyorum öyle harikalık marikalık bi durum yok

View solution in context

Solution
CGRZBN
Active Level 10
Diğer
Bakarız ona da kardeşim. Muhtemelen iyi bi süre alırsın. Ama bu yüzde 10'u harika diye paylaşmana bi gülmedim değil 😅

View solution in context

Solution
CGRZBN
Active Level 10
Diğer
Allahta seni güldürsün 😅 Allah korusun telefonun bozulsa A55 ❤ nasıl da harika bozuldu bozulması bile çok iyii 😍 diye paylaşırsın sen 😅 😄

View solution in context

Solution
CGRZBN
Active Level 10
Diğer
Değişir. Devamında cihazı hangi ayarlarda kullandın. Daha çok hangi uygulamalarda vakit geçirdin vs. Çok pil harcayan uygulamalar var. Daha az harcayanlar var. Ayrıca 100'den 99'a düşmesi bi tık daha uzun sürdüğü için orda da bi tık daha fazla ekran süresi alırsın falan.. Ha rekor denemesi yaparsın yada rekor olmasa bile dur bi yüksek ekran süresi alıyım dersin ve pil bitene kadar ona göre ayarlarda kullanıp ona göre uygulamalarda takılırsın vs. O zaman da zaten yüksek süre alırsın..

View solution in context

Solution
stony_hearted
Active Level 6
Diğer
Solution
CGRZBN
Active Level 10
Diğer
Bende açık mod. Gözümü yoruyor

View solution in context

Solution
CGRZBN
Active Level 10
Diğer
Valla ekrandan ekrana da farkediyor heralde. Ben iphone 15 plusta açık mod kullanıyorum o gözümü yormuyor mesela. Yorsa direk onu da koyu moda çekerim. Niye öyle anlamadım

View solution in context

Solution
CGRZBN
Active Level 10
Diğer
Olabilir. Ama otomatikte kullanıyorum ve açık havada 2000 nit parlaklığa çıkıyor. Bi şekilde yormuyor..

View solution in context

Solution
CGRZBN
Active Level 10
Diğer
İphone güzellemesi yapmicam 😅 ama kullanım deneyimi aktarıyorum sadece. Samsungda açık mod yoruyor onda yormuyor..

View solution in context

Solution
Sisyphe
Expert Level 5
Diğer
Çok iyi 🤘

View solution in context

Solution
Sisyphe
Expert Level 5
Diğer
Açılın kenara mekânın sahibi gelmiş 🤘😎🤘

View solution in context

Solution
Sisyphe
Expert Level 5
Diğer
Maşallah diyim Onur 👏👏

View solution in context

Solution
Sisyphe
Expert Level 5
Diğer
Eyvallah kardeşim benim 😎

View solution in context

Solution
Diğer
Onu a52s bile 120 hz full wifi aod açık güç tasarrufu kapalı şekilde %92 pil sağlığı ile 100 den 90 a 1.30 saat belki ara sıra aldığım oluyor.ama %10-15 kalana kadar kullanırsan a55 a52s e çok f-a-r-k atacaktır diye tahmin ediyorum.

View solution in context

32 Comments
mert14
Active Level 7
Diğer
Ee?
0 Likes
Cihad4423
Active Level 5
Diğer
Harbiden eeee yani a55 alan kainatın en iyi teli sanıyor galiba 😀a54 üçte biri kadar bile satamicak sen boşa övme bence kullan gitsin
0 Likes
0nur_S23
Active Level 5
Diğer

A55 cop, s23 fe iyi

0 Likes
Solution
Tolgaa94
Expert Level 5
Diğer
👏👏
Solution
meteh4nS23
Active Level 4
Diğer
Hocam okey iyi falanda %10da hiçbir şey belli olmaz. Dün bi arkadaş attı %13 ile 2.30 saat almış. Matematiğe göre 15 saatleri geçmesi lazım. Akşam bidaha attı 10 saat almış. Kısa vadede yapılan ölçümler bişey ifade etmiyor. Benim s23de ilk 10 şarj 1 saat götürüyor ama 80 şarjda 7 saat görüyorum.
Anonymous
Not applicable
Diğer
Yarın akşam %85 ya da %95 kullanım atıcam hocam
Solution
meteh4nS23
Active Level 4
Diğer
Tamamdır hocam beklemedeyim
Anonymous
Not applicable
Diğer
Tamamdır söylediğin sözler de haklısın
Solution
CGRZBN
Active Level 10
Diğer
Onur yüzde 10 için, özellikle 100'den 90'a için gayet normal sıradan bi süre. Bu paylaşım için söylüyorum öyle harikalık marikalık bi durum yok