iptal
Sunun için bulunan sonuçlar gösteriliyor: 
Bunun yerine şunu ara: 
Şunu mu demek istediniz? 

Orijinal konu:

21K'ya özel Fotoğraf Yarışması

(Konunun oluşturulma tarihi: 07-29-2022 03:21 PM)
ÖmerA51veTabS6Lite
Expert Level 5
Seçenekler
Diğer

Selamlar arkadaşlar. Bugün tam 21K olmanın şerefine minik bir fotoğraf yarışması yapmaya karar verdim, bayadır aklımdaydı aslında 21K bahane oldu. Neyse.

 
image
 
 
 
image
 
 
Katılım Şartları: 
- Cihaz modelini belirtmek.
- Tek fotoğraf atmak
- Selfie serbest (İsteğe bağlı olarak) ama snapchat ya da instagram kamerasındansa yasak.
 
Ödüller:
 
1. ye 100 like
2. ye 50 like
3. ye 25 like
En beğendiğim fotoğrafa 54 like
 
NOT: Fotoğraflara verilen beğenileri tek tek tek tek kontrol edicem ve hile olmasının önünü almak için active level 3 altı, profil fotoğraf olmayan ve gönderisi ile yorumu yok denecek kadar az olan hesapların beğenilerini oylara dahil etmicem. Ne yazık ki çok hile olduğundan şu an kurunun yanında yaş da yanıyor o yüzden hile yapmayın. 
 
Ve tam gece 00.00'a kadar süreniz var. O saatte beğenileri bakıp kazananları belirlicem. O saatten sonra verilen beğeniler geçersiz olacaktır. 
 
İyi Şanslar. 
 Bu arada bu 21K'da yanımda olan herkese sonsuz teşekkürler.

44 Yorum
BoraS20FE
Expert Level 5
Seçenekler
Diğer
Hayırlı olsun, hedef 25 bin :)

Galaxy S20 FE20220623_134724_28121_1655981245.jpg
ÖmerA51veTabS6Lite
Expert Level 5
Seçenekler
Diğer
Teşekkür ederim.
Alfatürk
Expert Level 5
Seçenekler
Diğer
Galaxy S10 plus ❤️

Hayırlı olsun kardeşim 😊20220727_202059_3946_1659097729.jpg
ÖmerA51veTabS6Lite
Expert Level 5
Seçenekler
Diğer
Teşekkürler.
Alfatürk
Expert Level 5
Seçenekler
Diğer
Ricakürler 😍
SanalYargıç
Expert Level 2
Seçenekler
Diğer
Bence kazanan belli🙂
Alfatürk
Expert Level 5
Seçenekler
Diğer
Bakalım kardeşim ,hak eden kazansın her zaman 😍😊
ÖmerA51veTabS6Lite
Expert Level 5
Seçenekler
Diğer
Aşırı mükemmel 😍😍 ve teşekkürler 💖💖💖
FurkanGalaxyM52TabS8
Active Level 6
Seçenekler
Diğer
M52 gün batımı.
(Hocam active level 3 dahil de mi?)20220722_185329_3500_1658505211.jpg