Original topic:

✨️Neden Samsung'u Tercih Ediyorsun ?

(Topic created on: 01-17-2026 10:04 PM)
410 Views
serhatz04
Expert Level 5
Options
Diğer
Dürüst olalım.
Samsung kullanıyorsan asıl seni burada tutan şey hangisi?

🚀 One UI – Rakipsiz arayüz

🔋 Pil – Gün boyu güven

📸 Kamera – Gerçek kalite

🛡️ Güncelleme – Uzun ömür

⚠️ Tek şık seç, bahane yok.

💬 Seçimini yorumda savun, bakalım çoğunluk kimden yana ?
24 Comments
ᴅnz
Expert Level 5
Diğer
One ui
One ui arayuz olarak cok sade kabul ediyorum ancak ekosistem olarak ayni sekilde ustun bir arayuz ve bence cinli arayuzlere gore daha optimize tabii cihazdan cihaza degisir. Ayni zamanda one ui a alisik birisiyim bagimlisiyim diyebilirim
Diğer
Aslında Çinli markalar o kadarda kötü değil özelleştirme ve ufak tefek reklamlar dışında samsung un a serisinin one uı dan daha iyi çalışıyorlar
Anonymous
Not applicable
Diğer
Ya çinli yada apple kalıyor çinli almam applede pahallı ama samsungun emeği geçen ekipler sayesinde güncrl para iadesi olursa o paraya 10 20bin ekleyip apple alasım var
Diğer
One uı diğer seçeneklerin arasında en üstünü çünkü
MuhammedA24
Expert Level 5
Diğer
(One ui) Yazılımı diğer android cihazlardan daha stabil ve daha iyi. (Ama google pixel ülkemizde olsaydı onu tercih ederdim şahsen.)
Diğer
Arayüzden dolayı büyüj ihtimalle eğer tek şık seçmeseydim nedenleri
1-)One ui.
2-)Pil güzel.
3-)Kamera çok iyi.
4-)Güncelleme konusunda pekde iyi bulmuyorum maalesef.
Kedilig
Active Level 4
Diğer
Güncelleme uzun ömürrr😊😊
Diğer
One UI

Çok basit sebepleri var açıkçası. Kişiselleştirme ve estetik açıdan şık ve şık durması bunların en önemli sebepleri.
Kişiselleştirme ile istediğimiz şekilde düzenleyebiliyor olmamız gerçekten harika ancak tabii ki de fazla RAM tüketimine yol açtığı bir gerçek. Neyse, beni Samsung'ta tutan asıl şey One UI ve onun kişiselleştirme özellikleri.
bayee
Active Level 6
Diğer
Güncelleme uzun ömür