Original topic:

!!

(Topic created on: 08-04-2020 11:09 PM)
2076 Views
83 Comments
معرض جالاكسى
لأ طبعا ماتقولش كدة حضرتك احكي وانا بسمعك عادي دة واجبي اني لما الاقي حد مضايق تحاول اخفف عنه و مفيش داعي للاسف خالص
معرض جالاكسى
تسلمي لذؤقك العالي ميرسي جدا لحضرتك
معرض جالاكسى
اللي عملته صح فعلا دة رأيي لأنك لو كنت خسرة كرامتك وقتها يمكن مكنتش تعرف ترجعها تاني والله يرحمه ويجازيه
معرض جالاكسى
انا مش عايش غير بكرامتي ودا اللي اتربيت عليه الا الكرامه
لان لاقدر الله لو ضاعت الكرامه ضاع عمري وحياتي معاها لان وقتها ملهاش لازمه الحياه
معرض جالاكسى
يسلم ذوقك وتسلم من كل اثم ومكروه يارب
معرض جالاكسى
تسلمي من كل شر يارب
الذؤق والرقي والاحترام عنوان حضرتك
0 Likes
معرض جالاكسى
عندك حق فعلا
معرض جالاكسى
بعد ماعندكم 😉
0 Likes
معرض جالاكسى
اشكرك يسلم ذوقك ورقيك
معرض جالاكسى
انا اللي بشكرك من قلبي وخالص تحياتي وتقديري لحضرتك