Original topic:

😥😥

(Topic created on: 12-03-2021 12:32 AM)
91 Views
k7loud11
Active Level 5
Options
معرض جالاكسى
يا جماعه حد يفيدني بخبرته جوزي صعب اوي ف التعامل معايه وعنيد ودايما قاسي ومش بيطلع نفسه غلطان ابدا ودايما شايفني نكديه بالرغم من كده انا والله العظيم انا عكس كده خالص انا اصلا بطبعي مش بحب المشاكل وبتعب اوي منها هو ممكن يكون ده بسبب حبي الزياده ليه واهتمامي الزياده ولا ايه انا مش عارفه اعمل ايه وخصتنا ان انا لين ثلاث سنوات متجوزه ولسه ربنا مكرمنيش بالعوض اعمل ايه فدوني 😭

image

9 Comments
k7loud11
Active Level 5
معرض جالاكسى
ليه محدش رد عليه
0 Likes
AMGDMagd
Expert Level 5
معرض جالاكسى
الرجل يعمل كده لما يضيق به الحالة المادية ويشوف إنه غير قادر على الوفاء بالتزاماته الأسرية... حاولى التخيف عنه بقدر الإمكان.. وإن شاء الله القادم يكون كل الخير يارب ياكريم 👍
k7loud11
Active Level 5
معرض جالاكسى
امين يارب
Dawood11
Active Level 8
معرض جالاكسى
يا صغيرتى هذا الموضوع شرحه يطول ولابد له من مناقشة فورية حتى نستطيع أن نقف على المشكلة وحلها .
ولكن المشكلة الآن لا أعلم إن كنتى متواجدة أم لا للحوار
k7loud11
Active Level 5
معرض جالاكسى
موجوده
Dawood11
Active Level 8
معرض جالاكسى
فروق توقيت
يا رب موجودة دايما بالخير
he82
Expert Level 5
معرض جالاكسى
طولي بالك اصبري عليه واستحمليه وحولي تشوفي ايه اللي مغيره في المعاملة نحن لا نعرف ظروفكم ولا نملك إلا الدعاء لكم ربنا يهدي سركم ويبعد عنكم شياطين الإنس والجن ويحفظكم من كل شر ويهديكم ويصلح حالكم وبالكم ويرزقكم بالذريه الصالحه النافعة عاجلاً غير آجل اللهم آمين يارب العالمين والصلاة والسلام على أشرف الأنبياء والمرسلين سيدنا محمد وعلى آله وصحبه اجمعين
رددي دائماً :
لا حول ولا قوة إلا بالله العلي العظيم
استغفر الله العظيم الذي لا إله إلا هو الحي القيوم وأتوب إليه
لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين
فبذكر الله دائماً تطمئن القلوب
نسأل الله التوفيق لكم وان يحفظكم من عيون الناس ويرضى عنكم ويراضيكم 🤲
k7loud11
Active Level 5
معرض جالاكسى
امين يارب العالمين
متشكره جدا لهذا الكلام
he82
Expert Level 5
معرض جالاكسى
العفو .. كلنا هنا اخوات وكلنا هنا بنساعد بعض ونستفيد من بعض و ربنا يفرج همك ويسعد قلبك ويعجلك بالخير ويبعد عنك كل مكروه يارب 🤲🏻