Original topic:

(Topic created on: 05-29-2020 10:51 PM)
98 Views
BLUEGHOSTcfc
Expert Level 1
Options
معرض جالاكسى

image

1 Comment
emary2020
Active Level 1
معرض جالاكسى
بعد اذن صاحب الصفحه المحترم

اللي حابب يجرب. الموضوع منتشر جدا في امريكا حاليا

فرصه .....
. دعاية بتكسب فلوس 👇👇👇👇

فرصه ممكن تكون كويسه جدا ومحدش خسران حاجه انا ف الاول قولت اكيد هتبقي كلام فاضي وبعدين فكرت لو بعد ٣ او ٤ شهور طلع الموضوع بجد اكيد هندم زي ما ندمت اني مبدأتش ف موضوع البيتكوين من الاول وقلت اجرب مش هخسر حاجه ياريت الناس متكسلش وتقرا الموضوع....

انا هحكي تجربة مهمة  وهتفيد ناس كتير ان شاء الله
ركزوا معايا شويه لو سمحتوا ..
لازم مع موضوع كورونا ده نغير تفكيرنا شويه ونحاول نفتح مصادر
رزق لينا جديده .. طبعا كلنا سمعنا عن البتكوين( واللي مسمعش يدخل يعمل سيرش علي جوجل ) ... كان بدولار واحد بس ... وصل دلوقتي ل٩ الاف دولار .. ووصل قبلها ل٢٥ الف دولار ..تخيل ... دلوقتي في عمله رقميه بتتعمل زيها  اسمها  Pi Network  دي عمله رقمية  بتعملها  تعدين عن طريق تليفونك بالابليكشن بتاعها من غير أي مجهود منك مجرد ما تحمل الابليكشن وتسجل هيبتدي العداد يعد ويكونلك العملة و هيتم طرحها والتداول عليها في شهر ٨ مبدائيا باذن الله ..الاجانب بيفكروا غيرنا خالص .. الاجانب عايزه تشهر عملتها الجديده اللي هتنافس بيها البتكوين اللي سعره كان دولار ودلوقتي سعره ٩ الأف دولار ... فالفريق اللي أسس العمله قال ان اي حد هينزل البرنامج بتاعي هديله وحدات مجانيه لحد يوم التداول ويقدر بعدها يبيعها في البورصه  بدولارات بعد شهرين تلاتة بأذن الله .. بدون ما يدفع دولار واحد ... يعني فكرتهم ان انت بتشهر برنامجهم بتحميلك ليه واشتراكك فيه  وهما تلقائي بيدوك من ٦ ل٨
وحدات كل يوم في البرنامج  عن طريق عملية التعدين
هما الاجانب بيفكروا بالشكل العملي ده .. فيدني وافيدك ..
ولو مش عارف يعني اي تعدين ادخل علي جوجل واسال وهتفهم كل حاجة  .. والتداول ...هيتم عليه في شهر ٨ .. ممكن تبيع الوحده ب٢٠٠ دولار .. ب٥٠٠ ... ب٩٠٠ احنا وحظنا ... يعني لو هيدونا ٥٠٠ وحده في الشهرين ونص الباقيين لحد معاد الطرح ممكن لو بعت الوحده ب٢٠٠ دولار بس .. يعني ١٠٠ الف دولار !!
الدنيا بتتقدم وفي ناس بتجيب فلوس من الهوا .. ولازم نواكب التطور ده .... توكلوا علي الله ونزلوا البرنامج مش هنخسر اي حاجه .. وممكن تلاقيك عملت ثروه من لا شئ .. ربنا يوفقكم ويرزقكم بأذن الله .
ده ملخص بسيط للعمله  .... العمله اسمها PiNetwork
اللي حابب يشترك فيها انا هكتبلكم الطريقة والخطوات .
..... والناس اللي هتنزل البرنامج وشغال عندهم ا
لحمد لله متنسوش بعد ما يحصل التداول وتبيع وحداتك تدعولي وتدعوا لأي حد بيحاول يساعد الناس علي اد ما يقدر .. وربنا يرزقكم جميعا ..
الخطوات :
1 – هتدخل علي متجر بلاي وهتكتب في البحث فوق pi Network هيظهرلك التطبيق ادخل وحمله
2_ بعد ما تحمل التطبيق هتيجي تسجل هيظهرلك صورة اختيارين تسجل بالفيسبوك او برقم الفون والافضل  تختار برقم الفون عشان محدش يخترق الحساب بعد كده
3_  بعدها هيظهرلك صورة  فيا  كود البلد ادخل كود  مصر ورقم تلفونك  .
4_ بعدها هيظهر صورة هتكتب الباسوورد بتاع حسابك ولازم يكون فيه حرف واحد كابتال علي الاقل والحروف مش اقل من 8 احرف
5- بعدها هيظهر الصورة هيطلب منك تكتب كود في المربع الي ظاهرلك هتنسخ الكود/
anwar38
وتلصقه في المربع  وتدوس  Submit بعد كده هيفتح الابليكشن معاك  وتدوس Get Started   ثم Start Tour   وهتلاقي العداد بتاع التعدين ابتدي يعد ويجمعلك في العملة
ملحوظة الابليكشن مش بيأثر علي شحن البطارية ولا الداتا بتاعتك بس مطلوب منك كل 24 ساعة تدخل تدوس علي علامة فلاش خضرا علي اليمين وتسيب تليفونك عادي او تخرج من الابليكشن هيفضل شغال وبيعد وهكذا
هتسألوني وانت هتستفاد أي لما تنزل بوست وتخلي الناس تشترك بكل بساطة لما حضرتك بتشترك انا بستفيد في التعدين عندي في حسابي في  البرنامج وحضرتك كمان بتسفيد ولما حضرتك تقول لحد تاني وتخليه يشترك انت برضو هتستفيد وهو كمان وهكذا وقبل كل شيء انا نيتي اساعد الناس أي حد كان بيدور علي معلومة صادقة فعلا  انه يكسب من النت زي ما انا كنت ببحث برضو  وربنا يرزقكم ويرزقني
ولو حابب تعرف اكتر على$ الموضوع ادخل على اليوتيوب واكتب اسم العمله ونتعرف تفاصيل اكتر عنها
لو مش حابب توجع دماغك زي ناس كتير متبخلش علي
غيرك اعمل لايك وكومنت خلي غيرك يشوف البوست .
بالتوفيق للجميع...
متنسوش الكود 👈anwar38
0 Likes