Original topic:

📎🔒.....Randa

(Topic created on: 10-01-2020 03:45 PM)
95 Views
Samsung_iy2vjjte
Active Level 9
Options
معرض جالاكسى

image

image

image

image

image

6 Comments
معرض جالاكسى
لو حعلق
حعلق من اخر منشور لأوله
لا تعاتب الا من اجابك بوضوح عن سبب فعلته وتقبل عقلك الاجابة
اما الهدوء فهو الخضوع القلبي لقرار العقل الذي أدرك انها النهاية
ولن اقول انها كانت بداية خضراء لكنها كانت بداية غامضة او سرابية
كل شيء يخضع للتجربة يتأثر بها سلبا وايجابا
فالطيبة والقوة هما عنوان شخصيتك فلا تتنازلي عنهما او تتركي شيئا منهما
تحياتي لك
معرض جالاكسى
اكيد طبعا ومش اي شخص ينفع معاه العتاب،
ف موضوع الهدوء عندك حق ومش عرفة لي حساك بتتكلم عن حاجة معينة او بتلمح ليها من كلامك(لن أقول انها كانت بداية خضراء لكنها كانت بداية غامضة أو سرابية )اكيد فهمتني.. بس لا والله يامحمد هي كانت بداية خضراء ومش سرابية او غامضة يمكن كان في تصرفات بتحصل بعدين كنا بنتغاضي عنها او نتغافل وكنا بنخيب ظنون كتير اوي ونقول يمكن... مش عرفة لي بنعمل كدة بس يمكن عشان الاحساس الاولاني اللي كان ف البداية ونقول الشخص دة اكيد ماتغيرش يمكن عشان ضميرنا مايأنبناش بعد مالعلاقة تنتهي اننا لو قصرنا ف حاجة مثلا او ان الغلط مبقاش من عندنا ونبقي طالعين مالعلاقة دي واحنا علي قناعة تامة اننا عملنا كل اللي علينا بس ساعة لما نتأكد ان في تصرفات كانت مقصودة عشان يجييوا الغلط عليك او يخلوا البعد جاي من عندك ف لازم نمشي فعلا بس اللي هما مش فاهمينه اننا كنا بنعمل نفسنا أغبية مش فاهمين لغاية مانتأكد من حاجة معينة ف دماغنا بس او بمعني اصح نفهم المعني الحقيقي لتصرفاتهم بعيدا عن طيبتنا وحبنا ليتم او مش بندقق علي حاجات المفروض كان يتاخد فيها موقف بس بحسن نية مننا كنا بنعمل كدة معاهم بالذات لاننا استثنناهم من قاعدة اننا متوقعين الخذلان من الكل ماعدا انتم ودة كان غلطي انا
معرض جالاكسى
اكيد مش هتفهم كلامي اوي، لاني بتكلم من بعيد لبعيد بصفة عامة
معرض جالاكسى
وشكرا ع كلامك محمد
وان شاءالله مش هتنازل عن طيبتي وقوتي بس اكيد الطيبة دي هتبقي مع ناس معينة بس بعد كدة
معرض جالاكسى
ربنا يعينك ويزيدك قوة
معرض جالاكسى
اللهمءامين اجمعين يارب