Original topic:

الأعجاز العلمي للقرءان

(Topic created on: 10-08-2020 03:27 AM)
71 Views
Samsung_iy2vjjte
Active Level 9
Options
معرض جالاكسى

image

image

AmolaA20
Expert Level 5
معرض جالاكسى
بصراحة انا عاوزة اقولك بس خايفة تسئى الظن فيا
AmolaA20
Expert Level 5
معرض جالاكسى
بالاضافة فعلا دة مزعلنى
معرض جالاكسى
بصي ياامل طيب كل واحد ولي مشاغله وشغله وحياته بمشاكلها بكل حاجة صح ولا لا ف طبيعي جدا ان احنا بنتشغل شوية ونرجع تاني لمكانا دة انتي نفسك ي قمرر بتغيبي تغيبي وترجعي تاني عشان بتنشغل ف دراستك وف البيت وكدة صح ولان اغلبنا بيحس انه بيفصل عن حياته شوية او انه ممكن يحكي اي حاجة وهو حاسس بأمان لان مفيش حد عرفه مثلا ف بنغيب بنغيب ونرجع تاني وبعدين انتي مش لوحدك احنا معاكي وانتي عرفة ان كلنا بنحبك اووي وبعدين غير كدة مش عايزاكي تبقي حساسة اووي كدة ياامولة وعايزاكي دايما تحطي ف دماغك انه مفيش حاجة بتفضل ع حالها ابدا ف لو حصل اي تغير مثلا تتقبلي دة عادي جدا لانك عرفة اننا كلنا هنا بنحبك ولما بنغيب بنغيب لسبب ونتي برضو نفس الكلام صح ولاغلط وعموما حقك عليا لو مبقيتش بفتح كتير بس معلش انا مشغولة شوية الفترة دي وحسن برضو نفس الكلام مشغول بشوية حاجات كدة يخلصها ويفتح تاني ان شاء الله انما اطمني احنا كويسين ومحمد كان لسة بيكلمني م كام يوم والباقي بقي اتمني يارب انهم يكونوا بخير
معرض جالاكسى
عيب عليكي قولي يروحي وانتي عرفة اني هفهمك اكيد
AmolaA20
Expert Level 5
معرض جالاكسى
يرندا شكرا انك بتقوليلى كلام يقوينى وانك متفهمانى
ع فكرة انتى. متعرفيش انى حساااااااااااااااااسة جدا جدا جدا من صغرى بقى طبع فيا اصلا
ع فكرة كمان
انا كل يوم تقريبا بنام ودمعتى ع خدى
وصغب اوى لما اتألم واصرخ من جوايا وف الاخر محدش يسمع
انتى عارفة يرنوش
انا اكتر واحدة بتضحك الشلة كلها ودمها خفيف لو لقيت اى واحدة عمرى مااتأهر عنها فى حاجة ابدا
انا من النوع الى اذا شفتك متضايقة وانا اضلا شايلة ف قلبى وانا اصلا شايفة نفشي جبل لانى شتيلة ع كتافى حمل كبير وكدة
بس لة لقيتك ادامى زعلانة انا انشف دموتى بسرعة واحاول ابسطك وافرحك واهزر معاكى واقولك نكت
لحد ماتنسى همك
انا من النوع الى اذا ادى حاجة مبيستناش مقابل...
معرض جالاكسى
اي بس الكلام الجامد دة ياامل ربي يسعدك يارب ويبعد عنك اي وحش او زعل ،بصي طيب هقولك ع حاجة انتي ممكن تكوني عيشتي او شوفتي مواقف مثلا اكبر من سنك بس ع فكرة دي حاجة حلوة لانها بتكونلك شخصية حلوة وغريبة ع فكرة ويمكن فريدة م نوعها بتبقي نضجتي فكريا وبقيتي عرفة وفهمة حاجات مثلا اللي ف سنك مش مش فهمنها ف بتبقي انتي ام مخ اوعقل كبير وف نفس الوقت بيبقي جواكي روح الطفلة الشقية المزعجة اللي حساسة اوقات اللي مش بيهون عليها تشوف حد زعلان عشان هي مش عايزة حد يزعل زي ماهي زعلت قبل كدة كل دة اناا معاكي فيه بس عايزة افكرك بحاجة انه (لايكلف الله نفسا الا وسعها)يعني مهما شوفتي ف دة تكيد عشان طاقتك كدة ووالله مش انتي لوحدك وعايزاكي دايما تقنعي نفسك ان مهما شوفتي او عيشتي زي مابتقولي ان انتي احسن من غيرك بكتييييييير اوووووي كفاية حتي انك بتناولي كوباية الماية لنفسك وماتتحوجيش لحد كفاية ان لسانم بينطق بذكر ربك دي لوحدها بالدنيا ومافيها،ياامل كلنا شوفنا ولسة هنشوف ف بلاش نقنع دماغنا ان اللي هو لا دة انا شوفت وعشت كتير ومش قادرة اكمل مثلا او استحمل لا بالعكس دة انتي حتي لو مش كدة ف انتي من كلامك اللي بتقوليه عقلم بينفذه وبتقنعيه بكدة مع ان ممكن يكون الموقف او الموضوع صغير وعشان كتمتي او ماتكلمتيش ساعتها ف مرة مع مرة بتحسي انه خلاص انا شيلت او استحملت كتير لا ياامل ربنا بيدي كل واحد ع اد طاقته انتي اكيد اقوي م كدة ف بلاش بقي الكلام دة وتقنعي نفسك كدة ان انتي حقيقي وحرفيا احسن مم غيرك بكتييير اوي
معرض جالاكسى
بصي للمواضيع مة ناحية ايجابية وتفائلي ب ربنا خير دة واصبري ع عوضه دة حتي بيقول (وبشر الصابرين )اصحي لنفسك ياامل ولو في اي حاجة يحبيتي عايزة تحكيها ف اي وقت انا موجودة وتحت امرك ياامولة
معرض جالاكسى
وبعدين اي اللي كنتي عايزه تقوليه وخايفة لسئ الظن فيكي
AmolaA20
Expert Level 5
معرض جالاكسى
رندا انتى بجد نعمة فى حياتى
وانا متشكرة انك احتويتينى وصدقينى والله العظيم انا كل مابزعل ربنا عمرة مايرضى الزعل ليا ابدا ودة فعلا بيبان وبيحصل لو انا لطانا نمت والدمعة ع خدى فأنا بصحا الصبح مبسوطة غالبا بتكون رؤى او احلام حلوة بتفرحنى بتبسطنى
امال انا بصلى قيام ليل لى يرندا عشان عارفة انى طلبت حجااااااااااات كتير اوى اةى اوى اوى من ربنا واثقة انو هيحققههالى انا عند حسن ظن عبدى بى وفعلا فعلا ع كلامك احنا لسة هنشوف ولسة هنعيش بس عيب اوى اما ١٥ ستة واشيل حمل ع كتافى وكمان انا اضلا متنسيش انى سن مراهقة يعنى انا اصلا متلغبطة ولا عارفة الصح مم الغلط اصلا سعات بتحضل معيا كدة
تايهة....بعيط....متضايقة.....مش طايقة كلام مع حد
مش ارعى مش ثابتة ولا قادرة حتى افهمها
AmolaA20
Expert Level 5
معرض جالاكسى
طيبوممكن اكلمك ع بوست قديم عندك او لو معندكيش بوستات كتير يعنى تعالى ع ضفحتى واختارى اقدم منشور علية تمام
ملاحظة انا همسح التعليق دة بعد ماتشوفية فردى او اعملى تسجيل اعجاب بسرعة عشان امسحة