إلغاء
إظهار نتائج لـ 
البحث بدلاً من ذلك عن 
هل تعني: 

الموضوع الأصلي:

إيه أغرب سبب من وجهة نظركم 🤔😉

(أُنشأ الموضوع في: منذ 3 أسبوع/أسابيع)
habiby
Active Level 3
خيارات
معرض جالاكسى
14 التعليقات
he82
Expert Level 3
خيارات
معرض جالاكسى
أغرب سبب في إللي اتقال اللي لابس صندل واللي جايب ورد 🤔
habiby
Active Level 3
خيارات
معرض جالاكسى
تلاحظ إنها كلها تلاكيك 😄
he82
Expert Level 3
خيارات
معرض جالاكسى
😀بالضبط كده عارفه المثل اللي بيقول
ما لقاش فى الورد عيب قال احمر الخدين
habiby
Active Level 3
خيارات
معرض جالاكسى
ههههههه الا عارفاه ده انا عايشه جواه 😂😂😂😂
he82
Expert Level 3
خيارات
معرض جالاكسى
بس الناس اللي بتتلكك للناس دي بتبقي مريضه الفكر والنفسيه
habiby
Active Level 3
خيارات
معرض جالاكسى
طبعآ بدون شك بتبقى عايشه بمبدأ محدش أحسن مننا
he82
Expert Level 3
خيارات
معرض جالاكسى
عندك حق هما شايفين نفسهم كدا فعلاً ربنا يهديهم و ينور بصيرتهم وقلوبهم
MostfaElmokdm
Expert Level 5
خيارات
معرض جالاكسى
لازم يترفضوا كلهم 🤣😂🤣👌👌👌
habiby
Active Level 3
خيارات
معرض جالاكسى
ليه بس يامؤذي