Original topic:

💡🔹 أيام الخيرات والبركات 💞👋

(Topic created on: 07-24-2020 07:07 AM)
242 Views
AHMED_BAKIR
Expert Level 5
Options
معرض جالاكسى
‏وأنت تردد
 "••{ الله أكبر }••"
 أستشعر أن الله أكبر من شغلك ومالك وحياتك وهمومك ومخاوفك 
ومن كل شيء قد يملأ قلبك بغير الله .. لتتضاءل الدنيا بحذافيرها أمام هتافك بـ " ••{ الله أكبر }••

image

image

image

image

image

10 Comments
معرض جالاكسى
كل عام وانت بخير
وحشتنا منشوراتك 🙂🙂🙂
AHMED_BAKIR
Expert Level 5
معرض جالاكسى
كل عام وأنتم بخير 💐
حدث حوار بيني و أحد الزملاء آخر بوست عند تهنئه { جمعه مباركه }• و اعتبرها بدعه و قد قررت التوقف عن النشر لوقت ما .
أسأل الله الهدايه والتوفيق للجميع 💐
معرض جالاكسى
يعني لو حد في الشارع شتمك حتبطل تنزل الشارع
انا مم رأي كنت تعمل حاجة بسيطة
تعمل بحث على جوجل وتكتب هل يجوز التهنئه بيوم الجمعه او قول جمعه مباركه وتشوف اراء العلماء ايه واللي تستريح له لو كان كلامي الاخ زفير بعث لك صح حياه تشكره لو كان خطا هات وجه وتقول له مثلا فلا ن قال كذا وفلان قال كذا تجيب له المصدر بس وهو بقى دلوقتي تبقى انت بت خير وهل هو هيقبل ذلك ام لا زي مثلا حاجه بسيطه جدا في ناس تقول لك اللحيه سنه ويطلق اللحيه وبعد كده يروح نخففها تقوله طيب الرسول صلى وسلم ما كانش بياخذ من حياته شيء يقول لك لا بس انا باهزر باللحيه ده رايي وده راي وفي الاخر هي سنه في حنختلف مع بعض ليه اصل انا وانا لما رفعت من الركوع حطيت ايدي ثاني كذا يوم كاني بيقرا الفاتحه واحد يقول لك لا حط ايدك جنبك ده رايي رايي مش هنختلف مع بعض يا باشا وبعد كده بصراحه انا ما رضيتش انشر اي شيء غير لما انت ترجع ان شاء الله بالسلامه عشان ما قولش والله ده انا عمال انشر وبكير ما كانش بينشر لا يا باشا انت دي منشوراتك وانت ربنا يجازيك خير عنا وعن ها سلام عليكم ورحمه الله وبركاته
0 Likes
معرض جالاكسى
يا استاذ احمد يا اخ احمد انت فين مختفي ليه يا عم يا سيد الناس طب رد علينا طب اي منشور من منشوراتك الجميله
0 Likes
AHMED_BAKIR
Expert Level 5
معرض جالاكسى
💌 شكراً على دعمكم المتواصل لنا أخي الكريم 💐
←• ربي يسعدك قد ما أسعدني ← كلامك شكراً من القلب 💐
معرض جالاكسى
العفو على ايه انا بس حبيت اعاتبك انك اختفيت وقللت الحسنات اللي كنت بتاخدها وبتؤجر عليها بمنشوراتك
😄😁😆
AHMED_BAKIR
Expert Level 5
معرض جالاكسى
‏اللهمَّ في هذا الليلِ العريض خاليًا وِفاضي من كل شيء، إلا حسن ظنّي بك، واتكالي عليك، والتجائي إليك، فامنُن يا واسعَ الجودِ والمغفرة
0 Likes
AHMED_BAKIR
Expert Level 5
معرض جالاكسى
اللهم اجعل يوم هذا حاملا لنا كل خير ..
ورحمة لكل ميت وشفاء لكل مريض ..
وإجابة لكل دعاء وزوال لكل هم ..
وتقبل من المسلمين صالح الاعمال والأقوال ..
اللهم أمين🌿
0 Likes