Original topic:

موبيل ليجند

(Topic created on: 12-29-2020 03:47 PM)
441 Views
habshy
Active Level 1
Options
مشغل الالعاب
ليه في اللعبه بدخل اخر واحد كله يحمل الا السامسونج الي معايا 
وسعات يعمل ريكونكت ويحمل من اول وجديد يكون الناس كلها دخلت وانا احمل من اول وجديد ليه في خين الايفون اول واحد بدخل بجد شركه زفت بكرها
19 Comments
NAGUIB007
Active Level 6
مشغل الالعاب
الكلام عام اوى
على حسب نوع موبايلك اى والمعالج والرام والشبكه اللي انت واصل عليها
و انه بيعمل ريكونكت ده بسبب ان النت ضعيف او بيفصل ويرجع
habshy
Active Level 1
مشغل الالعاب
فكره اني كنت بشغلها علي موبيل انفينكس ميسواش ٢٠٠ جنيه وبدخل اول واحد والنت زي الفل وكل حاجه مخلياني مش قابل لسامسنج اي حجه وشايفها اوحش شركه وانا اصلا بشتغل في محل موبيلات وفاهم السوق
0 Likes
NAGUIB007
Active Level 6
مشغل الالعاب
موديل تليفونك اى ؟
0 Likes
أولm31
Active Level 8
مشغل الالعاب
A20s
0 Likes
أولm31
Active Level 8
مشغل الالعاب
طيب أحنا نسألك يا فندم أيه نوع تلفون حضرتك بس لماذا لا تجيب على السؤال.
خلاص عرفت لسه شايفه😅
0 Likes
أولm31
Active Level 8
مشغل الالعاب
خلاص هو A20s
0 Likes
habshy
Active Level 1
مشغل الالعاب
A20S
NasserAdel
Active Level 5
مشغل الالعاب
بصي يا صديقي انا هقولك من الاخر الفرق فين
سامسونج شركة عملاقة و كبيرة وعندها فااانز كتييير جدا وعندها ف هواتفها اكثر من فئة يعني غالي و متوسط ورخيص
بكل بساطه كده سامسونج ميهماش غير الفئة العالية و الغالية من العملاء علشان كده تلاقي كل موبايلات سامسونج الفلاج شيب تحفة فنية بكل معني الكلمة
و بتحاول دايما ترضي جميع الاطراف ازاي بقا يعني تيجي للفئة المتوسطة مثلا وتروح حطالك كاميرا حلوة و رام حلوة و معالج زي الزفت اكسينوس مثلا لكن ف الفئات العالية تلاقي كلها سناب دراجون وطبعا ده بيفرق معا الناس اللي بتحب الجيمنج
لكن بقا الشركات التانية كلها بتحاول تنافس سامسونج ف النقطه دي و تحطلك معالج و رام كويسين وكاميرا الي حدا ما كويسة لكن معندكش شاشة سوبر اموليد زي بتاعت سامسونج فهمت علشان كده الفئة المتوسطة ف سامسونج مش بتاعت العاب يا صديقي لو انتا معظم استخدامك للفون عشان الالعاب يبقا بلاش سامسونج وانصحك تجيب اي موبايل زي ما بتقول هيبقا احسن معاك ف الاداء يارب يكون تعليقي افادك
habshy
Active Level 1
مشغل الالعاب
انا تليفوني سناب دراجون وكان معايا انفنكس معفن احسن منه هما معندهمش فئه متوسطه هما عندك خرا خرا وفئه غنيه بس
والشركات التانيه اوبو وشاومي في حته تانيه يضربوا سامسونج بالحزمه لان عندهم فئه متوسطه بجد