ramzi41
Active Level 6
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
11-04-2020 03:22 PM in
سامسونج DeXالسلام عليكم عملت بث من نوت 10 بلس اصدار 2.5 الى الا بتوب في وضع الديكس بعد ان ذهبت الى مميزات التطبيقات الا خيارية وثبت خاصية اتصال لاسلكي
وتم العرض لاسلكيا لكن لا استطيع التحكم عن طريق الماوس. فقط اتحكم عن طريق شاشة الجوال وتظهر لي رسالة لتمكين الادخال اذهب الى مركز الصيانة في الكمبيوتر ثم الاتصال ثم السماح ولكن لم اجد خيار باسم مركز الصيانة هل يوجد طريقة او حل لتحكم عن طريق الماوس
1 Comment
MohamedGabr
Active Level 6
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
01-17-2021 01:57 AM in
سامسونج DeX
اللي حضرتك مشغله ده مش
dex
اللي حضرتك مشغله ده اسمه
Your Phone
اعمل ابديت الويندوز عشان جميع الخدمات تنزل عليه
ال dex
بيقول اللاب توب الي اندوريد او شاشه التليفزيون بتبقي اندوريد من الموبيل
dex
اللي حضرتك مشغله ده اسمه
Your Phone
اعمل ابديت الويندوز عشان جميع الخدمات تنزل عليه
ال dex
بيقول اللاب توب الي اندوريد او شاشه التليفزيون بتبقي اندوريد من الموبيل