Original topic:

استفسار بخصوص وضع dex لاسكيا على الابتوب

(Topic created on: 11-04-2020 03:22 PM)
418 Views
ramzi41
Active Level 6
Options
سامسونج DeX

السلام عليكم عملت بث من نوت 10 بلس اصدار 2.5 الى الا بتوب في وضع الديكس بعد ان ذهبت الى مميزات التطبيقات الا خيارية وثبت خاصية اتصال لاسلكي 

ديكس.jpg

وتم العرض لاسلكيا لكن لا استطيع التحكم عن طريق الماوس. فقط اتحكم  عن طريق شاشة الجوال وتظهر لي رسالة لتمكين الادخال اذهب الى مركز الصيانة في الكمبيوتر ثم الاتصال ثم السماح ولكن لم اجد خيار باسم مركز الصيانة هل يوجد طريقة او حل لتحكم عن طريق الماوس 

1 Comment
MohamedGabr
Active Level 6
سامسونج DeX
اللي حضرتك مشغله ده مش
dex
اللي حضرتك مشغله ده اسمه
Your Phone
اعمل ابديت الويندوز عشان جميع الخدمات تنزل عليه
ال dex
بيقول اللاب توب الي اندوريد او شاشه التليفزيون بتبقي اندوريد من الموبيل