Original topic:

s20+

(Topic created on: 07-08-2020 08:29 PM)
137 Views
shaban2061982
Active Level 2
Options
جالاكسى S
عندي سؤال ايه فايده تلفون امكانياتو كويسه مع بطاريه ضعيفه انا معايا 20+ ومطر اشغل موفر الطاقه مع تقليل معدل التحديث ل60hz وطبعا دقه الشاشه لhd+ عشان البطاريه تكمل معايا اليوم ال١٦ ساعه وطبعا دون استخدام ولو استخدمت اي برنامج من برامج ثلاثيه الابعاد التلفون بيسخن والبطاريه بتسبني وتمشي انا مسحت لعبه بابجي من علي التلفون استخدام البطاريه مستفز فيها ايه لازمه الامكانيات بقا 
13 Comments
amrrefat
Beginner Level 5
جالاكسى S
دى مشكله سامسونج الازليه .. انا معايا N 10 plus
وكنت فاكر همسك حاجه اداء البطاريه قوى .. مفرقش كتير بيكمل يوم بالعافيه واو شديت فى الاستخدام اازم اشحن بالليل
0 Likes
shaban2061982
Active Level 2
جالاكسى S
مشكله سامسونج الغريبه شركه بالحجم ده مش عارفه تعمل لبطاريه محترمه للفئه الاولا انا عايز ابيع التلفون بعد ٣ شهور استخدان بسبب البطاريه حاجه مستفزه جداااا
shaban2061982
Active Level 2
جالاكسى S
ايه فايده الامكانيات بقا ده سؤالي لسامسونج
0 Likes
joe2elleathy
Active Level 1
جالاكسى S
Advice, if you know, return the device back, because all the Arab countries, and some Asian countries are using the exynos processor, but America, Canada and Korea use snapdragon which is better than the exynos.
0 Likes
shaban2061982
Active Level 2
جالاكسى S
هرجعووو ازاي للاسف مينفعش
0 Likes
Ebehman
Active Level 1
جالاكسى S
للأسف جه مشكله exynos chipset كل الناس بتشتكي
0 Likes
heroone
Active Level 8
جالاكسى S
حضرتك لو عملوا هاتف متكامل يبقى كده محدش هيشترى تانى غير بعد مدة طويلة او لو الفون اتكسر اوضاع وبالتالى المبيعات تقل والشركات ماتكسبش ، فهما بينزلوا جزء من التكنولوجيا وكل سنة يضيف عليها جزء بسيط من التحديثات علشان تظل عملية الشراء مستمرة وفى تزايد وهكذا وده عند كا الشركات مش سامسونج بس ، وان كانت بطاريات سامسونج مهما كانت قوتها ٦٠٠٠ امبير مثلا تحس انها تعادل ٤٠٠٠ امبير فى الشركات التانية ، فحاول ما ضايقش نفسك من موضوع البطارية ومعاك شاحن سريع او باور بانك واستمتع بالجهاز وربنا يباركلك فيه ، معلش طولت عليك اصلى عشت تجربتك دى مع s10 لحد مع ارتضيت بالامر الواقع، تقبل تحياتى
shaban2061982
Active Level 2
جالاكسى S
فعلا والله بس لبه المفروض الكلام ده في الفئات التانيه مش الفىه الاولا فرق السعر كتيير جداااا مقارن بالا بالايفون بطاريتوو ممتازه ولو قولنا فرق السعر هنقول الاوبو ارخص وبطاريتوو ممتازه
0 Likes
الفاشل٣
Active Level 10
جالاكسى S
ايه اخبار البطارية لسا ما اتحسنتش؟
0 Likes