Original topic:

mido

(Topic created on: 05-08-2026 08:29 PM)
84 Views
ahmedsalah2040
Beginner Level 2
Options
جالاكسى S
يا جماعة حد معاهs26 ultra واورانج شغالة عندو wifi calling ؟ الخدمة مش شغالة عندي على اورانج وشغالة على فودافون عادي مش عارف المشكلة فين 
0 Likes
4 Comments
ahmedsalah2040
Beginner Level 2
جالاكسى S
وكلمت خدمة عملاء اورانج.. قالولى ان خدمة موبايلات سامسونج s25 و26 لسه منزلهمش سوفتوير سامسونج لتشغيل اورانج wifi calling
0 Likes
AlyS
Expert Level 1
جالاكسى S
معتقدش الكلام ده صحيح
اولا هل خدمة
VoLTE
شغالة معاك على شريحة اورانج
؟
ثانيا هل في الاعدادات باينة عندك من برنامج المكالمات
دوس علامة السماعه الخضراء
Settings
Wifi calling
هل باين عندك الاوبشن للشريحتين
لو باينه اختار تفعيلها لشريحة اورانج واختار
Wifi preferred

و في النهايه اتأكد انك مفعل الخاصية من ابليكشن اورانج لو متاح
0 Likes
ahmedsalah2040
Beginner Level 2
جالاكسى S
ايوه مفعل اعدادات الموبايل صح خدمة volte, wifi calling
وشغالة معايا على الخط الثاني فودافون بامتياز .
أما الخط الأول أورانج مش شغالة ، وكلمت خدمة عملاء اوانج قالى لسه مجالهمش سوفتوير s25 ultra & s26 ultra
0 Likes
ahmedsalah2040
Beginner Level 2
جالاكسى S
ايوه مفعل اعدادات الموبايل صح خدمة volte, wifi calling
وشغالة معايا على الخط الثاني فودافون بامتياز .
أما الخط الأول أورانج مش شغالة ، وكلمت خدمة عملاء اوانج قالى لسه مجالهمش سوفتوير s25 ultra & s26 ultra
0 Likes