SOOOU
Active Level 2
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-04-2026 01:21 PM (Last edited 05-04-2026 01:22 PM ) in
جالاكسى Sشاحن موبيل s22 ultra ممكن يقعد بالساعتين يشحن عندة عندة معلومه دة م ايه لانه مكنش كدة ف الاول+ الشاحن بيقعد يفصل كهرباء كل شويه وهو بيشحن
2 Comments
gggtrsch
Active Level 6
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-04-2026 03:36 PM in
جالاكسى S
ايوه حصلت في a07يقغد يفصل ويشتغل شحن
TheUnκn0ωη
Expert Level 5
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-04-2026 04:03 PM in
جالاكسى S
جرب الشاحن والوصلة في جهاز تاني او جرب وصلة وشاحن تانيين في جهازك وشوف
ولو مفيش حاجة ظبطت فارجع للتوكيل يتفحص
واتاكد انك بتستخدم شاحن اصلي او مضمون عشان ميكنش اثر علي بوردة الشحن
لو حابب ممكن تبعت صورة واضحة للشاحن والعلبة من الضهر واحددلك انوكان اصلي او مش اصلي وليه
ولو جايبه من التوكيل او دريم2000 او دبي فون فمفيش داعي لكده
ولو مفيش حاجة ظبطت فارجع للتوكيل يتفحص
واتاكد انك بتستخدم شاحن اصلي او مضمون عشان ميكنش اثر علي بوردة الشحن
لو حابب ممكن تبعت صورة واضحة للشاحن والعلبة من الضهر واحددلك انوكان اصلي او مش اصلي وليه
ولو جايبه من التوكيل او دريم2000 او دبي فون فمفيش داعي لكده