Community Activity

Filter
Filter:
Posted by      in  جالاكسى S

السلام عليكم بقولك لحضراتكم هو موجود من اس ٢٤ الترا نسخة ١٦ رام ؟ وايه افضل صناعة الصناعة المحلي🇪🇬 ولا الفيتنامي🇻🇳 ولا... View Post

Posted by      in  جالاكسى S

بعد ما حدثت لل 8.5 ملاحظ ان الشحن بقى ابطئ حد عنده تفسير ؟ مع العلم ان الشاحن 45 وات  View Post