Original topic:

Wifi-calling

(Topic created on: 03-15-2025 03:54 PM)
666 Views
Aldappapa
Active Level 4
Options
جالاكسى S
مساء الخير يا جماعه معلش بس حد يعرف اشغل الوايفاي كولينج ازاي عشان مش ظاهر عندي في الاعدادات
25 Comments
Marwa111
Active Level 8
جالاكسى S
هتنتظر لحد ما تظهرلك و للأسف ممكن تاخد وقت
Aldappapa
Active Level 4
جالاكسى S
طب ازاي فودافون دعمتها والموبايل لاااا
0 Likes
tamim2022
Expert Level 5
جالاكسى S
لا حضرتك الفونات من ٢٠١٧ مدعومة بيها القصة كلها في شركات الاتصالات هتلاقي التطبيق بيقولك الفون والشريحة بيدعموا الخدمة القصة ان الشركة تبعتلك رسالة تكوين لإضافة الخدمة ع الشريحة وبعدها هتلاقيها ظهرت عندك في الاعدادات تحت الواي فاي وفي شركات مش بتبعت حاجة وتلاقيها موجودة عادي .
والخدمة بتوصل بشكل تدريجي وبتاخد وقت لان الشركات مرتبة الفونات بترتيب معين لوصول الخدمة.
Aldappapa
Active Level 4
جالاكسى S
عندك ابل كده كده الخانه موجوده لكن فعلا مش فاهم ايه مشكله في موبايل زي ده يكون مش موجوده فيه في حين انها ظهرت في كذا بلد تانيه زي one ui7 بردو
0 Likes
tamim2022
Expert Level 5
جالاكسى S
فعلا اجهزة ابل وبعض الاجهزة الصيني فيها الايقونة بتاعة الواي فاي كولينح موجودة ولكن مش شغالة برضه لازم التفعيل من شركات الاتصالات .
لكن سامسونح لا الخاصية مخفية في التطبيقات المخفية في الاوبشن للجهاز.
0 Likes
Aldappapa
Active Level 4
جالاكسى S
هي مش بتشتغل لحد ما الشركه بتدعمها لكن سامسونج ولا وهي بتدعمها ولا مبتدعمهاش
0 Likes
tamim2022
Expert Level 5
جالاكسى S
سامسونج بتدعمها طبعا ده الاساس اصلا ان الخاصية تبقى نازلة في الفون عشان تشتغل من غير كدة مش هتبقى موجودة اصلا.
انت عاوز تتأكد انها مدعومة في الفون؟؟؟
0 Likes
Mohab16
Active Level 8
جالاكسى S
انا اس ٢٤ الترا بس ضمان دولي وعلي فكرة جاتلي رسالة تحديث التكوين دي وعملتها وبرضو مظهرتش
0 Likes
Aldappapa
Active Level 4
جالاكسى S
انا زييك بالظبط
0 Likes