Original topic:

Wi-fi calling

(Topic created on: 05-04-2026 11:22 AM)
248 Views
Youz1f
Active Level 5
Options
جالاكسى S
معايا ٢٤ الترا هل في حد عنده مشكلة في ال wi-fi calling ذيي او بتشتغل ازاي 
0 Likes
7 Comments
alaanabeh96
Active Level 1
جالاكسى S
خطك نوعه اى
0 Likes
Youz1f
Active Level 5
جالاكسى S
معايا فودافون واورانج
0 Likes
alaanabeh96
Active Level 1
جالاكسى S
فودافون كلم خدمه العملاء يفعلوهاللك على رقم ٨٨٨ اورنج ليها كود تفعيل
0 Likes
Youz1f
Active Level 5
جالاكسى S
لسه مكلم فودافون والمفروض قال هنشطهالك اقفل الموبايل ربع ساعة وشغله هتشتغل معاك بس مشتغلتش
0 Likes
alaanabeh96
Active Level 1
جالاكسى S
كلمه ومتقفلش مكالمه الا لما تفتح التطبيق ويقولك تم التنشيط
0 Likes
Youz1f
Active Level 5
جالاكسى S
تطبيق ايه معلش
انا فودافون؟
0 Likes
alaanabeh96
Active Level 1
جالاكسى S
ايوه هو تخليه على المكالمه وتفتح التطبيق تتاكد انها اتفعلت معام