Andrew6
Beginner Level 2
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
a month ago in
جالاكسى S
حد يعرف حل مشكلة الواتساب الفويس نوت التاني في اول ثانية بيتحول للسبيكر و الصوت يبقي عالي فجأة و يرجع تاني
S26 ultra
1 Comment
Begadahmed
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
a month ago in
جالاكسى S
بص في ثلاث حلول جربهم
جرب تشيل الجراب (الكوفر) وتسمع ريكورد، لو اشتغل تمام يبقى العيب من حواف الجراب مغطية الحساس. اتأكد إنك عامل آخر تحديث للواتساب، واعمل (Clear Cache) للتطبيق من إعدادات الموبايل. جرب كود الاختبار *#0*# واختار Sensor عشان تتأكد إن الحساس شغال هاردوير سليم. غالباً المشكلة سوفت وير وهتتحل مع التحديثات الجاية او المشكلة دي غالباً تضارب بين حساس التقارب (Proximity Sensor) وبين السوفت وير. جرب الحلول دي
جرب تشيل الجراب (الكوفر) وتسمع ريكورد، لو اشتغل تمام يبقى العيب من حواف الجراب مغطية الحساس. اتأكد إنك عامل آخر تحديث للواتساب، واعمل (Clear Cache) للتطبيق من إعدادات الموبايل. جرب كود الاختبار *#0*# واختار Sensor عشان تتأكد إن الحساس شغال هاردوير سليم. غالباً المشكلة سوفت وير وهتتحل مع التحديثات الجاية او المشكلة دي غالباً تضارب بين حساس التقارب (Proximity Sensor) وبين السوفت وير. جرب الحلول دي