Original topic:

Screen

(Topic created on: 04-09-2025 07:11 PM)
1192 Views
Ahmedu3
Active Level 3
Options
جالاكسى S
لسا شاري اس 24 الترا وحاسس ان الشاشة وحشة جدا
مش الوان شاشة اموليد خالص .كانها شاشة ips 
الالوان غير مشبعة بالالوان 
في بهتان شديد فيها
هل ممكن تتظبط ف التحديث الجديد ؟
多少THE
Active Level 7
جالاكسى S
أدخل على الإعدادات و تأكد من دقة الشاشة هي ثلاث دقات ال 720p , 1080p , 1440p
Ahmedu3
Active Level 3
جالاكسى S
اعلي إعدادات
多少THE
Active Level 7
جالاكسى S
ايه بس خليك عارف انه كلما علت الإعدادات زاد استهلاك البطارية و راح يكون موضح تحت ركز تحت ايش مكتوبseF79EYVdK.jpgxremp1qxaJ.jpg
Ahmedu3
Active Level 3
جالاكسى S
انا عاملها كدة .دقة الشاشة اه عالية بس الالوان نفسها مش زاهية كويس زي اس 23 مثلا
EMA100
Active Level 3
جالاكسى S
يمكن ظبط تشبع الالوان من اعدادات الشاشة
Ahmedu3
Active Level 3
جالاكسى S
مظبطه علي آخر حاجة
دحوم4
Active Level 4
جالاكسى S
اخوي يمديك تروح عند الشاشة بعدين وضع الشاشة وتختار زاهية وتختار الضبط المتقدم وترفع الخيار يسار اخر شي
Ahmedu3
Active Level 3
جالاكسى S
علي اعلي شيء والله..جرب تمسك شاشة الأونر او ايفون 15 برو ماكس وهاتشوف الفرق
دحوم4
Active Level 4
جالاكسى S
بالوضع الطبيعي مافيه اختلاف الوان الشاشة عن الايفون 15 لاكن بالزاهية فيه فرق افضل عند s24 وقد جربته وشفته
多少THE
Active Level 7
جالاكسى S
اونر شاشته OLED اكيد راح تكون احلى من ال AMOLED