Original topic:

Samsung s 23 ultra

(Topic created on: 03-25-2025 04:39 PM)
741 Views
Anonymous
Not applicable
Options
جالاكسى S
الفون فجأة بقا بطئ جدا في استخدام النت ( الداتا ) النت من خلال شريحة التليفون ، بتجيلي رساله دايما لما بدخل علي اي موقع you are offline swich to Wi_Fi 
مع ان معايا جهاز تاني oppo ، بشغله في نفس المكان بيشتغل ، وغيرت الخطوط وبرضو نفس المشكله ؟؟ 
ايه الحل ؟؟ 
0 Likes
جالاكسى S
حضرتك كاتبه كده "#0011#*" هنا الكتابه تختلف شوية بس زي ما موضح من شمال لليمين بدون الضغط على اتصال تلقائي هيتفعل لوحده
0 Likes
Anonymous
Not applicable
جالاكسى S
الخطوه رقم ٤ بيقولي كده حصل مشكله في الاتصال او خطا في MMI
0 Likes
جالاكسى S
جربت الطرق الأولى سيبك من دي حاليًا عشان نشوف حلول أخرى.
Anonymous
Not applicable
جالاكسى S
جربت الطرق الاولي ، لسه الطريقه الي همسح فيها الكاش بتاع الفون
0 Likes
جالاكسى S
طيب خد بالك زي ما أنا كاتب علشان ما تمسح حاجة بالغلط في وضع الريكفري
0 Likes
جالاكسى S
لو عايزين ابعتلك الطريقة بالتفصيل قولي
0 Likes
Anonymous
Not applicable
جالاكسى S
ينفع امسح الكاش من جوه الجهاز من الاعدادات ؟
0 Likes
جالاكسى S
خليها في وضع الريكفري أحسن مش هتكمل خمس دقايق على بعض لأن بتكون ملفات كاش متلفة لتطبيقات محذوفه كده ولو مش هتقدر حاليًا مش مهم شوف كده اتعمل ولا لسه أصلًا
0 Likes
Anonymous
Not applicable
جالاكسى S
لسه ، ، برضو مش شغال نت عن طريق الداتا ، يا اما هوت سبوت يا اما واي فاي
0 Likes
Anonymous
Not applicable
جالاكسى S
يعني كده اوديه التوكيل وخلاص ؟؟
0 Likes