Original topic:

S25 ultra camera !!!

(Topic created on: 03-22-2026 09:52 PM)
149 Views
RudeusGreyRat
Active Level 2
Options
جالاكسى S
مساء الخير ، دلوقتي انا معايا s25 ultra من اول ما نزل و كان علي نظام oneUI 7 و كان تمام جدا ،، بدأت اخد بالي ان الكاميرا بقت محتاجة نضارة بالشكل اللي انتو شايفينه ده علي الزوم و البورتريه و الماكرو و كله من ساعة ما بقا علي oneUI8 ،، بس برضو ساعات بيبقي كويس جدا في النهار .. السؤال : حد مر بتجربة زي دي او فاهم ايه المشكلة ؟ كمان سمعت ان المشكلة هتتحل مع oneUI 8.5 ؟
image


image


0 Likes
2 Comments
دراغون
Active Level 6
جالاكسى S
لتجربه اكثر استقرارا يمكنك اعاده ضبط اعدادات الكاميرا الى وضعها الافتراضي ثم التجربه مجددا زائد تحديثات نظامي قم بتحديث جهازك الى احدث اصدار متوفر من نظام التشغيل وتطبيقات النظامي للاستفاده من جهازك الى اقصى حد
0 Likes
Ahmed1Samir2
Active Level 7
جالاكسى S
والله بص
انا معايا الجهاز بردو بس انا شاريه من ٣ شهور تقريبا ومان جاي على نظام
One UI 8
فانا مقدرش احكم في الفرق بين الاتنين
بس اللي اقدر اقوله انه بالنسبالي حلو بيقضي الفرض منه
0 Likes