RudeusGreyRat
Active Level 2
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
03-22-2026 09:52 PM in
جالاكسى Sمساء الخير ، دلوقتي انا معايا s25 ultra من اول ما نزل و كان علي نظام oneUI 7 و كان تمام جدا ،، بدأت اخد بالي ان الكاميرا بقت محتاجة نضارة بالشكل اللي انتو شايفينه ده علي الزوم و البورتريه و الماكرو و كله من ساعة ما بقا علي oneUI8 ،، بس برضو ساعات بيبقي كويس جدا في النهار .. السؤال : حد مر بتجربة زي دي او فاهم ايه المشكلة ؟ كمان سمعت ان المشكلة هتتحل مع oneUI 8.5 ؟
2 Comments
دراغون
Active Level 6
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
03-22-2026 11:40 PM in
جالاكسى S
لتجربه اكثر استقرارا يمكنك اعاده ضبط اعدادات الكاميرا الى وضعها الافتراضي ثم التجربه مجددا زائد تحديثات نظامي قم بتحديث جهازك الى احدث اصدار متوفر من نظام التشغيل وتطبيقات النظامي للاستفاده من جهازك الى اقصى حد
Ahmed1Samir2
Active Level 7
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
03-23-2026 07:40 AM in
جالاكسى S
والله بص
انا معايا الجهاز بردو بس انا شاريه من ٣ شهور تقريبا ومان جاي على نظام
One UI 8
فانا مقدرش احكم في الفرق بين الاتنين
بس اللي اقدر اقوله انه بالنسبالي حلو بيقضي الفرض منه
انا معايا الجهاز بردو بس انا شاريه من ٣ شهور تقريبا ومان جاي على نظام
One UI 8
فانا مقدرش احكم في الفرق بين الاتنين
بس اللي اقدر اقوله انه بالنسبالي حلو بيقضي الفرض منه