Original topic:

S24 ultra

(Topic created on: 4 weeks ago)
92 Views
Moneim
Active Level 3
Options
جالاكسى S
فجأة لقيت الموبايل بيشغل الاذان في وقت الصلاة...وانا مش عارف ايه البرنامج اللي بيخلي الاذان يشتغل...لو عايز اتحكم في الاذان ده اعمل ايه؟ وشكرا
4 Comments
RamyELGammal
Expert Level 3
جالاكسى S
نزل من الجود لوك تطبيق
نايس كاتش هيطلعلك اسم التطبيق بمجرد من الاذان يشتغل
Moneim
Active Level 3
جالاكسى S
شكرا جدا لحضرتك يا فندم
RamyELGammal
Expert Level 3
جالاكسى S
عفوآ 🤝
جالاكسى S
هل a73 سيحدث لواجهة ٨.٥
0 Likes