Eslamatef
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
11-28-2025 04:40 AM in
جالاكسى S
السلام عليكم جهازي اس ٢٢ الترا ظهر عندي فجاه خط اخضر بطول الشاشه في الجنب الشمال ولما بقفل الشاشه وافتحها بيختفي وحبه وبيرجع يظهر تاني مع العلم ان الشاشه سليمه والجهاز كله سليم مافيهوش خربوش وماوقعش ولا حصله اي حاجه دا ايه سببه وايه الحل بتاعه ولا كدا الجهاز بيبوظ خلاص ولا ايه مش فاهم
5 Comments
Eslamatef
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
11-28-2025 04:45 AM in
جالاكسى S
والخط بيظهر ضعيف في البدايه وبعد كدا بيقوي وبيظهر اكتر لحد ما بعمل لوك للشاشه واشغلها تاني يختفي وهاكذا
Eslamatef
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
11-28-2025 04:49 AM in
جالاكسى S
الخط بقي سابت يا جماعه حتي لما بقفل الشاشه وارجع افتحها بيظهر مباشرتا هوا ايه الي بيحصل في الجهاز بالظبط مش فاهم
ahmedsamirmo
Active Level 10
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
11-28-2025 11:03 AM in
جالاكسى S
هو كدا عامة الشاشة اتحرقت جزئيا
بس انت ممكن تصلحها عادي
والمشكله ممكن يكون سببها ان التلفون سخن منك جامد وهو بيحدث مثلا او وانت شغال عليه
بس انت ممكن تصلحها عادي
والمشكله ممكن يكون سببها ان التلفون سخن منك جامد وهو بيحدث مثلا او وانت شغال عليه
Eslamatef
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
11-28-2025 11:16 AM in
جالاكسى S
طيب بتتصلح اذاي ومين مضمون في اسكندريه وبتكلف في حدود كام
Eslamatef
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
11-28-2025 11:25 AM in
جالاكسى S
وهل كدا تنصح بتصليحه ولا كدا الجهاز في العموم بيبوظ والافضل الحق اجيب جهاز تاني لان تجاربي مع اجهزة سامسونج للاسف مش كويسه مع اني بحب اجهزة سامسونج بس هيا للاسف لما بتخرب بتخرب