Original topic:

S22ULTRA

(Topic created on: 11-28-2025 04:40 AM)
238 Views
Eslamatef
Active Level 3
Options
جالاكسى S
السلام عليكم جهازي اس ٢٢ الترا ظهر عندي فجاه خط اخضر بطول الشاشه في الجنب الشمال ولما بقفل الشاشه وافتحها بيختفي وحبه وبيرجع يظهر تاني مع العلم ان الشاشه سليمه والجهاز كله سليم مافيهوش خربوش وماوقعش ولا حصله اي حاجه دا ايه سببه وايه الحل بتاعه ولا كدا الجهاز بيبوظ خلاص ولا ايه مش فاهم 
5 Comments
Eslamatef
Active Level 3
جالاكسى S
والخط بيظهر ضعيف في البدايه وبعد كدا بيقوي وبيظهر اكتر لحد ما بعمل لوك للشاشه واشغلها تاني يختفي وهاكذا
0 Likes
Eslamatef
Active Level 3
جالاكسى S
الخط بقي سابت يا جماعه حتي لما بقفل الشاشه وارجع افتحها بيظهر مباشرتا هوا ايه الي بيحصل في الجهاز بالظبط مش فاهم
0 Likes
ahmedsamirmo
Active Level 10
جالاكسى S
هو كدا عامة الشاشة اتحرقت جزئيا
بس انت ممكن تصلحها عادي
والمشكله ممكن يكون سببها ان التلفون سخن منك جامد وهو بيحدث مثلا او وانت شغال عليه
0 Likes
Eslamatef
Active Level 3
جالاكسى S
طيب بتتصلح اذاي ومين مضمون في اسكندريه وبتكلف في حدود كام
0 Likes
Eslamatef
Active Level 3
جالاكسى S
وهل كدا تنصح بتصليحه ولا كدا الجهاز في العموم بيبوظ والافضل الحق اجيب جهاز تاني لان تجاربي مع اجهزة سامسونج للاسف مش كويسه مع اني بحب اجهزة سامسونج بس هيا للاسف لما بتخرب بتخرب
0 Likes