3dmh
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
11-26-2025 03:54 PM in
جالاكسى S
كل ما اشبك كابل الشاحن فالتلفون يشحن حبه و يبطل يشحن لازم اشيل الكابل و بعد كدا اركبه تاني يشحن حبه و بعدين يبطل يشحن و هكذا المشكله ان من بعد ما يوصل الشحن ٧٠ فالميه المشكله دي بتقف انما لو التلفون وصل شحنه ل اقل من كدا بتفضل موجوده الشاحن بشحن بيه اجهزه تانيه شغال
3 Comments
cgxv
Expert Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
11-26-2025 04:18 PM in
جالاكسى S
الشاحن اصلي
3dmh
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
11-26-2025 04:26 PM in
جالاكسى S
ايوا
في حاجه كمان انا لسه منزل اخر تحديث اللي هو بعد one ui 8 و حاسس كدا ان المشكله اتحلت معرفش بردو هل كان one u 8 كان في مشكله اول ما نزل و اتحلت بالتحديث و الا ايه
في حاجه كمان انا لسه منزل اخر تحديث اللي هو بعد one ui 8 و حاسس كدا ان المشكله اتحلت معرفش بردو هل كان one u 8 كان في مشكله اول ما نزل و اتحلت بالتحديث و الا ايه
s25ultraat
Beginner Level 2
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
11-27-2025 04:20 AM in
جالاكسى S
ادخل علي اعدادات البطاريه و خليها قياسي