Original topic:

S20 plus Egypt -April Security software update

(Topic created on: 05-14-2023 06:58 PM)
456 Views
Ahmedsd
Active Level 6
Options
جالاكسى S
مش معقول بجد تقريبا معظم الموديلات جالها تحديث امان أبريل الا ال S20 المنحوس دايما اللي مش عارف هو فيه ايه تأخير كل مرة ده بجد؟؟؟؟؟؟ النوت ٢٠ وصله ٢٠ ابريل و الاس 20 fe وصله برضو ، ١٤ مايو و لسة مفيش حاجة مش ممكن يا سامسونج مش عارفين تبعتوا التحديث ده لمصر تأخير غريب جدا ده ابتدا ينزل أوروبا ١٢ أبريل زي ما في الصورة تحت فات شهر و لسة مفيش حاجة و اصلا تحديث امان مايو ابتدا ينزلهم كمان برضو انا زهقت من رتم وصول التحديثات من سامسونج ده بجد حاجة مش مقبولة و مستفزة جدا حاجة سلبية اوي عندهم ، الواحد يجيب نسخة أوروبية بعد كدة عشان يجيلوا التحديثات اول بأول بقي 
لسة اخر حاجة تحديث امان مارس عندي 

image

image

11 Comments
yok73
Active Level 1
جالاكسى S
أحسن للموبايل الابديت الجديد مبوظ البطارية ومهنج التليفون جدا..
Ahmedsd
Active Level 6
جالاكسى S
Note 20?
0 Likes
Ahmedsd
Active Level 6
جالاكسى S
التحديث كويس
0 Likes
Anonymous
Not applicable
جالاكسى S
الفكرة ان التأخير ده مش في مصر بس التأخير ده في كل الدول العربية فقط
Anonymous
Not applicable
جالاكسى S
تقريبا دي حاجه مقصودة علشان التحديثات بتوصل دايما للدول كلها الا الدول العربية لازم يبقي فيه تأخير مقصود من الشركة
Ahmedsd
Active Level 6
جالاكسى S
متفق تماما معاك فعلا هو تأخير متعمد مش مشكلة أو حاجة
Ahmedsd
Active Level 6
جالاكسى S
انا فهمت القصة هو في باتشات بتتوزع تدريجي علي الدول و بعدين علي الدول العربية كلها في نفس اليوم و طبعا اخر حاجة بعد ما كل دول العالم يجيلها الاول لسة فعلا مفيش اي دولة عربية جالها حاجة ، لو شفت آخر تحديث مثلا هتلاقي تقريبا كل الدول العربية جالها في نفس اليوم
melomda
Active Level 5
جالاكسى S
طبعا تليفون منحوس ودة اخر تعامل مع سامسونج عشان اشترى موبايل غالى اس20 ultra وعذاب عشان انزل تحديث لولا الاستاذ رامى سعدنى وعملت التحديث والوحش ان مالوش أندرويد 14 دة كلام
0 Likes
Ahmedsd
Active Level 6
جالاكسى S
التحديث وصل ، فعلا مشكله ان مالوش أندرويد ١٤
0 Likes