Original topic:

S20 Series Egypt -One UI 5.0 Android 13 - So lateeeeeeee

(Topic created on: 12-31-2022 06:02 PM)
108 Views
Ahmedsd
Active Level 6
Options
جالاكسى S
الجدول ده شكله مش هيتحقق اللي بيتقال فيه قالوا ديسمبر و اصلا خلص خلاص مفيش اي حاجة وصلت لسة انا مش قادر أصدق بطيء السلحفاة ده من شركة كبيرة زي سامسونج و تبقي النكتة بقي انه لو جه يجي بتحديث امان أكتوبر كمان مش ديسمبر لان الانتظار طال اوييييييي المرة دي فلازم يجي بتحديث امان ديسمبر كنا بنقول هيتاخر شهر بس المرة دي فاقت ده اندرويد ١٢ خد شهر و كان طول ده كدة داخل في شهرين يا جماعة نفس الموبايل نزل عليه الاندرويد ١٣ من ١٠ نوفمبر مثلا ، الكلام ده في توزيع التحديثات مش موجود في شركات تانية سامسونج منفردة بالتاخير المستفز ده دايما و دايما مصر في الاخر المستفز انه التحديث ده نازل من ٧ نوفمبر في أوروبا و احنا ٣٠ ديسمبر دلوقتي و لسة موصلش ؟؟؟؟؟؟؟ عدم احترام لينا و مكنتش اتوقع كدة من سامسونج ، انا لما شوفت التحديث وصل لدول ايه بجد من غير مبالغة وصل لكل دول العالم تقريبا و الدول العربية و دول وصلها تحديث امان ديسمبر كمان الا مصر لسة مفيش اي حاجة اخر حاجة عندي تحديث امان أكتوبر اللي كان من أكتر من شهرين ؟؟؟؟؟؟ حتي نوفمبر مجاش ، بجد انا متعصب جدا من سامسونج علي التفرقة دي ، عدلوا الجدول بقي شوفوا حابين تحطوها فبراير بقي و الا مش عاوزين تبعتوه خالص ، ديسمبر خلص خلاص و لسه مفيش حاجة ده التحديث وصل لفئات تانية و لسة موصلش للاس ٢٠ نفسي اعرف هو ايه الصعوبة في إرسال التحديث و الا ده تأخير متعمد اصل شيء مستفز ايه المشكلة في الاس ٢٠؟؟؟؟؟؟؟ 
11 Comments
Salah2050
Active Level 1
جالاكسى S
فعلا صح
مافيش اي تحديث وصل للنوت 20 الترا سناب وديسمبر خلاص خلص
OmarMo7
Active Level 4
جالاكسى S
انا فلشت روم بريطانيا لآخر تحديث اندرويد وريحت دماغي بتحديث امني شهر ديسيمبر
Ahmedsd
Active Level 6
جالاكسى S
شغال تمام معاك صح؟ و الا في مشاكل؟
OmarMo7
Active Level 4
جالاكسى S
شغاله حلو ااه .. بس مفيش تحديثات هينزلها لازم تفلش كل مره روم .. فلما تنزل الروم المصري هفلشها عشان ينزلي التحديثات الامنيه
OmarMo7
Active Level 4
جالاكسى S
لو نزلك التحديث ابقي عرفني
Ahmedsd
Active Level 6
جالاكسى S
اوك تمام يجي بس مضطر استناه ياريت يوصل انهاردة معرفش هيحصل ايه
0 Likes
ahmedsaber211
Active Level 3
جالاكسى S