Original topic:

Call and text on other devices

(Topic created on: 07-26-2025 11:19 PM)
100 Views
MidoRamadan
Beginner Level 2
Options
جالاكسى S
 كنت عاوز أعرف إزاي اشغل call and text on other devices على موبايلي اس 22 الترا
0 Likes
1 Comment
OmarA212
Expert Level 2
جالاكسى S
حول على سوفتوير خليجي
او حول على الهندي زي منا عامل لو عايز تسجيل المكالمات بس متحدثش بعد ما تحول السوفتوير عشان الواي فاي كولنج متبظش
الطريقة:
https://youtube.com/shorts/ZSWx9UunE0Y?si=AOQBl-UmVFPsoHvG
كود الامارات: XSG
كود الهند: INS
0 Likes