MidoRamadan
Beginner Level 2
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
07-26-2025 11:19 PM in
جالاكسى S
كنت عاوز أعرف إزاي اشغل call and text on other devices على موبايلي اس 22 الترا
1 Comment
OmarA212
Expert Level 2
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
07-27-2025 01:07 AM (Last edited 07-27-2025 01:07 AM ) in
جالاكسى S
حول على سوفتوير خليجي
او حول على الهندي زي منا عامل لو عايز تسجيل المكالمات بس متحدثش بعد ما تحول السوفتوير عشان الواي فاي كولنج متبظش
الطريقة:
https://youtube.com/shorts/ZSWx9UunE0Y?si=AOQBl-UmVFPsoHvG
كود الامارات: XSG
كود الهند: INS
او حول على الهندي زي منا عامل لو عايز تسجيل المكالمات بس متحدثش بعد ما تحول السوفتوير عشان الواي فاي كولنج متبظش
الطريقة:
https://youtube.com/shorts/ZSWx9UunE0Y?si=AOQBl-UmVFPsoHvG
كود الامارات: XSG
كود الهند: INS