youssef512
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-06-2026 08:49 AM in
جالاكسى S
ظهرتلي رسالة في s23 ultra انا وفاتح انستا في نص الشاشة من تحت 'نأسف لا يمكنك استخدام هذه الخدمة بعد الان' وكلمة موافق والرسالة دي رسالة الشركات الاتصال دي الي بتوقف الشاشة تقريبا مش فاكر لاني دوست موافق علطول او حاجة زي كدا بالظبط هو دة اية هو دة من شركة الاتصالات ولا اية ؟
1 Comment
Moderator
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
05-06-2026 02:59 PM in
جالاكسى Sمساء الخير يا فندم مع حضرتك اية من سامسونج مصر
بنشكرك جدا على طرح سؤالك وبنتمنى لحضرتك يوم سعيد
بناءا على سؤالك بنعتذرلك جدا علي مشكلة اللي بتواجهك نستاذنك بالتواصل من خلال الدعم الخاص
بشركة الاتصالات للتمكن من مساعدة حضرتك لانها غير تابعة لسامسونج
ولو عند حضرتك أى استفسار أخر
موجودين تحت أمر حضرتك وفى خدمتك فى أى وقت
شكرا لحضرتك ولوقتك