ahmedmoh123571
Active Level 6
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-08-2026 11:05 PM in
جالاكسى S
هل سيحصل s25fe على نفس مزايا الذكاء الاصطناعي زى باقى سلسلة s واللا هيبقى له مزايا خاصة اقل شويه..حد عنده علم يقين
5 Comments
النجمالثاقب
Expert Level 1
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-08-2026 11:13 PM in
جالاكسى S
"بص يا غالي، الـ S25 FE جهاز قوي جداً ومعالجه حديث، فبنسبة كبيرة جداً هياخد أغلب مميزات الـ Galaxy AI الأساسية والمهمة (زي Circle to Search و Live Translate). الفرق الوحيد الممكن هو إن بعض المميزات اللي بتحتاج قوة معالجة جرافيك عالية جداً ممكن تبقى حصرية للـ S26 أو الـ Ultra، بس في المجمل التجربة هتكون ممتازة ومش 'ناقصة' بشكل يضايقك
ahmedmoh123571
Active Level 6
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-08-2026 11:50 PM in
جالاكسى S
متشكر جدا لردك واهتمامك ولك كل التحية والتقدير
النجمالثاقب
Expert Level 1
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-09-2026 12:10 AM in
جالاكسى S
تحياتي ليك يا أستاذ أحمد، العفو جداً.. لا شكر على واجب. يسعدني دايماً إني أقدر أقدم معلومة مفيدة لزمايلي في المجتمع، والتقدير الحقيقي هو ذوقك وكلامك الطيب ده. بالتوفيق في التحديث الجديد، ولو احتجت أي حاجة بخصوص سامسونج أنا تحت أمرك دايماً. متحرمش من حضرتك نورتني ❤❤❤❤❤
ahmedmoh123571
Active Level 6
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-09-2026 02:15 AM in
جالاكسى S
يا باشا احنا شى لا يذكر فى أدبك وذوقك واخلاقك ورقيك..كل الشكر والتقدير والإعجاب وارق واغلى الأمنيات لحضرتك ❤️❤️❤️❤️
النجمالثاقب
Expert Level 1
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-09-2026 08:55 AM in
جالاكسى S
"تسلم يا أستاذ أحمد، ده بس من أصلك وطيب أخلاقك. كلك ذوق وكلامك ده وسام على صدري بجد. الشكر لله أولاً وأخيراً، وإحنا هنا كلنا إخوات بنفيد ونستفيد من بعض. ربنا يبارك في حضرتك ويسعدك دايماً زي ما أسعدتني بكلامك الجميل ده.. نورتني يا غالي❤❤❤❤❤❤❤