Original topic:

ميزه share with iphone

(Topic created on: 05-12-2026 09:59 AM)
168 Views
Ahmed2321
Active Level 1
Options
جالاكسى S
انا تلفوني s25 fe ونزلت تحديث one ui 8.5 بس ميزه المشاركه مع الايفون عن طريق quick share مش موجوده 
هل الموضوع ده عادي ولا ايه 
مش المفروض قالوا انها هتنزل لفئة الاس 
0 Likes
5 Comments
Ahmed2321
Active Level 1
جالاكسى S
ده عن تجربه ولا اجتهاد شخصي منك
0 Likes
Ahmed1Samir2
Active Level 7
جالاكسى S
انا جربتها ومشتغلتش ومفيش ليها تحديث
0 Likes
Ahmed2321
Active Level 1
جالاكسى S
انت نفس الموضوع برده
0 Likes
Ahmed2321
Active Level 1
جالاكسى S
هي تقريبا الميزه ده مش نزلت عندنا
0 Likes
alyahmed
Active Level 5
جالاكسى S
هي نزلت عندي ف ٢٥ الترا وشغاله غالبا مش كل الفئات نازله فيها كل حاجه . اساسا فيه كام ميزه نازله لل ٣٦ الترا منزلتش ف ٢٥ الترا فالتحديث