Original topic:

مساعده بخصوص تحديث (s20 ultra 5G )

(Topic created on: 11-10-2022 10:55 PM)
70 Views
mustafa-abdelhafeez
Active Level 2
Options
جالاكسى S
لو سمحت أرجوا المساعده ، انا معايه موبيل سامسونج
( s20 ultra 5G ) وارد أمريكا وانا في مصر والموبيل لحد الأن اندرويد 11 ومش محدث ل12 مع العلم انه وصل للناس من شهر 1 تقريبا ورحت الصيانه محدش عرف يفدني اكمني جايبوا من بره هل في حل للتحديث ؟؟
0 Likes
جالاكسى S
شكرا جدا لحضرتك يافندم حضرتك من خلال البوسط فهمتني كل حاجه ماشاء الله ربنا يزيدك علم يارب وكدا الأفضل هو الإصدار الهندي صح
Anonymous
Not applicable
جالاكسى S
عفوآ
لو الموديل متوفر له سوفت هندي هيكون رائع
لكن اعتقد ان الموديل اللي بينزل في امريكا بيكون مختلف عن اللي بينزل في اسيا وانت ما تقدرش تنزل غير سوفت الموديل بالضبط

لكن هتكون رقيت الي ١٢ بدل ١١
Anonymous
Not applicable
جالاكسى S
لو عايز ابعت الموديل بالضبط
ابعتلك لينك التحميل
جالاكسى S
انا عاوز رقمك لو تسمح وابعتلك كل البيانات وحاجات بتاعة السريال والكلام ده لأني لسا جديد في الكلام ده وتايه جدا والله فهكون شاكر جدا لو تواصلت معاك موبيل وافهم من حضرتك كل حاجه لو تسمح طبعا
Anonymous
Not applicable
جالاكسى S
بص يا استاذ مصطفي
انت مش هتحتاج تبعت سريال او اي بيانات عن الهاتف لا ليا ولا تبعتهم لاي حد لان ده ممكن يضرك ضرر كبير
ومفيش حاجه ممكن اقولها زيادة عن اللي مكتوب في المنشور وعشان كده انا عارض الموضوع بالتفصيل الممل وبشكل مبسط جدآ وزي ما انت شايف في زملاء كتير هنا نفذوه وما قابلهمش مشاكل
ابداء في تتفيذه بالترتيب المكتوب بيه هتلاقي الموضوع بسيط ويخلص في نص ساعه بالكتير
اللي هقدر اعملهولك ابعتلك لينك التحميل وعشان ابعتهولك لازم تبعت رقم الموديل من حول الهاتف وسكرين شوت من خانة مزود الخدمة ودي معلومات عامه ما تخصش هاتفك بالخصوص service provider

شاكر تفهمك
جالاكسى S
خلاص خير جدا هعمل كدا شكرا جدا لحضرتك
جالاكسى S
هما دولSmartSelect_20221110-224720_Settings_14459_1668113240.jpgScreenshot_20221110-224827_Settings_14461_1668113307.jpg
0 Likes
Anonymous
Not applicable
جالاكسى S
ده لينك السوفتوير الخاص بهاتفك
نفس اللي كان عليه يعني
ده اندرويد ١٢ علي اخر تحديث امني وصل للموديل ده

https://samfw.com/firmware/SM-G988U/VZW/G988USQS3FVI7
جالاكسى S
لاكن دا امريكي مفيش حل لتنزيلوا من دوله أخري لأنه بيدعم العربيه بشكل قليل جدا وعشان التحديثات تكون أفضل وأسرع ولا مفيش لموديل هاتفي غير امريكي 🤔
0 Likes
Anonymous
Not applicable
جالاكسى S
الموديل غير متاح ليه غير كده
وكويس قوي انك هترقي ١١ الي ١٢
بعد ما التوكيل ما معرفش يعمل حاجه

بالتوفيق