Original topic:

ليه اجهزة سامسونج لا تستحق الاقتناء ؟

(Topic created on: 05-27-2021 01:22 AM)
307 Views
msrhanoura
Active Level 3
Options
جالاكسى S
اولا انا معايا موبايل s10 plus جالى رسالة انى ممكن ابدل موبايلى عن طريق الشركة بموبايل من سلسلة s21 ، رحت توكيل سامسونج عشان ابدل موبايلى فلقيتهم بيقيموا سعره ب 4 الاف جنيه !!! موبايل انا شاريه ب 14 الف جنيه و بقاله بالظبط سنة معايا بكل مشتملاته و مفهوش خدش !! لسه بحالته الاصليه تماما ، يعنى كدا الشركة بتقولى احنا موبايلاتنا ملهاش قيمه !
فى الوقت اللى اشتريت فيه الموبايل دا كان قدامى اشترى xs max ب 14 الف برده بس للاسف فضلت سامسونج ، دلوقت انا لو كنت اشتريت الايفون كانت قيمته هتقل بالشكل دا ؟ دا كدا ملوش قيمة اصلا ، غير انى عمرى ما اتبسطت من الاداء بتاعه ، تسقيط فريمات من هنا للسنة الجايه حتى فى الانيمشن بدائى جدا ، بشغل الالعاب على جودة متوسطة ب frame rate مثلا ما بين 30 و ال 50 فبلاقى الموبايل بيسخن و حرارته بتعدى 44 درجة و يبدا يسقط فريمات و تحس انك شايل موبايل باتنين جنيه !! بجد تجربه سيئة جدا جدا جدا جدا و عمرها ما هتتكرر تانى
8 Comments
Kaaboo17
Active Level 1
جالاكسى S
اصبر لحد ما ابل تبقي زي باقي الشركات ليها اكتر من سلسلة موبيلات وفئات وبتاع هتلاقي اسعارها هتهبط برده معاها
0 Likes
NourEldin4
Active Level 6
جالاكسى S
هو اكيد في التوكيل هيخسفوا بسعره الارض عشان يكسبوا والجهاز استعمال لو هتبيعه بحالته اللي بتقول عليها هيجيب من رينج ٨٥٠٠ ل١٠٠٠٠
لكن انا استعملت الجهاز فتره طويله ومافيعوش اي عيب من اللي عندك دول
معلش s10 +ايه اللي تشغل عليه العاب بجوده متوسطه ؟ ده انا كنت بشغلها علي اعلي اعدادات ومكنتش بتسقط فريمات ولا حاجه
0 Likes
msrhanoura
Active Level 3
جالاكسى S
بشغل cod و pubg
0 Likes
msrhanoura
Active Level 3
جالاكسى S
الالعاب الخفيفة شغالة كويس ، و بيسقط فريمات فى الالعاب لما يسخن بس ، يعنى لما اغيب العب شوية عليه ، و الاعدادات بتاعة الالعاب الاول مش زى دلوقت دلوقت فى اعدادات اعلى بكتير من الاول مينفعش تشتغل عليه اصلا
0 Likes
msrhanoura
Active Level 3
جالاكسى S
وكمان اول مجبته شغلت عليه فورتنايت مشتغلتش كويس ، و اضطريت اقلل الجوده لاقل حاجة عشان تشتغل وبرده مشتغلتش كويس ، تسقيط الفريمات فى التصفح بيبقى باين جدا لما تدقق ، مش بتحس باى سلاسه
0 Likes
msrhanoura
Active Level 3
جالاكسى S
دى الاعدادات اللى انا شغال عليهاScreenshot_20210527-115533_Call of Duty.jpg
0 Likes
NourEldin4
Active Level 6
جالاكسى S
مهو انا كنت بشغل cod وpubg و asphalt
والتلاته كنت بشغلهم علي مرتفع ومكنش بيحصل شئ
0 Likes
NourEldin4
Active Level 6
جالاكسى S
مكتوب ان الجودة عال هي ومعدل الاطار مش متوسط زي ما انت قولت ؟
وبعدين انا كنت بشغل معدل اطار اكتر من كده كمان
0 Likes