Original topic:

لازم اتكلم عن التجربه السيئه مع هاتف s24 ultr

(Topic created on: 04-23-2026 10:54 AM)
144 Views
islam995
Active Level 1
Options
جالاكسى S
اولا البصمه لا ترتقى انها تكون فى هاتف رائد مع انى مركب سكرينه كويسه ومن شركه معتمده من سامسونج ومش برايفت وبرضو البصمه تعلق اكتر ماتظبط ...البطاريه سيئه جدا مش مستقره ف ارقامها مع العلم انى متبع خطوات كبيره لتوفير الطاقه بس اوقات تكون مظبوطه واوقات لا التحديثات الشهريه بتقتل البطاريه حرفيه تحس انهم بيكرهوك ف الجوال علشان تغير للاحدث ....الهاتف بيسخن اول ماجبتو مكنش بيسخن دلوقتى بعد كام تحديث بيسخن بشكل ملحوظ....التجربه داخله على سنه نصيحه محدش يحدث هاتفه فى سامسونج سامسونج بتفرشلك الارض رمل ف البدايه وبعد كام تحديث بتكره الجوال واليوم اللى اشتريته فيه ...مش هشترى سامسونج تانى.
3 Comments
جالاكسى S
مساء الخير
لدي نفس الجهاز ولم اعاني من البصمه ابدا ولله الحمد عزيزي تاكد من السكرين الي عندك

بالنسبه للبطارية الى حد ما جيده جدا لدي تاكد من التطبيقات في الخلفية

بالنسبة لحرارة الجهاز أيضا لم اعاني منه ولله الحمد الا في حالات معينه ونادره تاكد من التطبيقات في الخلفيه احيان تكون هي السبب

🙏
جالاكسى S
انا لدي نفس الجهاز والبصمية رائعة حتى مع الحماية الي مركبها من اكسترا بضمان
اما البطارية فهي مشكلة مع تفعيل البلوتوث وتحديث الايميلات تخلص بسرعة
والسخونة الصراحة ماسخن معي نهائي يمكن لاني عملة له فرمات مؤخرا ورجع الجهاز خفيف وسريع رغم ان كل المحتويات زي ما هيا😊
Rakankoona
Active Level 7
جالاكسى S
الجوال ايقوني وانا اشوف لافرق بينه وبين اخر هواتفها s26 واذا ع البصمه تقدر تزيد حساسية اللمس مثل الصورة وبعدها تضع بصمتك مرتين لنفس الاصبع وبتصير سريعه
اذا ع البطاريه فعلا الاستنزاف عالي ولكن يكمل معك اغلب اليوم
ممكن انت محمل برامج كثيره والعاب ومفعل رام بلس 1776974167609.jpg