Original topic:

فوتشر سامسونج

(Topic created on: 03-12-2026 12:22 AM)
605 Views
لوليا٨٨
Active Level 2
Options
جالاكسى S
ازاي افعل فوتشر سامسونج ٤٥٠٠ الهديه مع ultra26s
0 Likes
21 Comments
WOLFsan_s26u
Active Level 3
جالاكسى S
my voucher واتاكد ان الجهاز متضاف علي اكونت سامسونج 1773268578528.jpg
جالاكسى S
حضرتك انا مسجل حساب علي سامسونج وانا كنت لسه جايب الجهاز النهارده في المفروض تظهر علي طول لان مفيش حاجه وصلت واسف لو تعبتك 🙏
0 Likes
WOLFsan_s26u
Active Level 3
جالاكسى S
اه حتي انا ولسه مظهرتش برضو ربنا يستر
0 Likes
جالاكسى S
سؤال بقى معلش ايه افضل حاجة اقدر استخدم الفاوتشر فيها من موقع سامسونج
0 Likes
WOLFsan_s26u
Active Level 3
جالاكسى S
علي حسب لو علي حد علمي علي كامل الفاتوره يبقي سماعه 4 pro
او جراب وشاحن لان لازم اقل رقم يبقي ١٠ الاف
عشان الخصم يشتغل فا ياما السماعه بس ياما لو معاك ساعه يبقي تشكيله سترابات علي جراب وشاحن وهكذا
0 Likes
WOLFsan_s26u
Active Level 3
جالاكسى S
وممكن علي الموقع نفسه يبقي نقدر نشتري اي حاجه حرفيا في الاستور فا دا هيكون افضل برضو
0 Likes
جالاكسى S
دة هيبقى فرق كبير اوي دي أقل سماعه ب٦٥٠٠
.يعني انا كدة المفروض اخد من الموقع اقل شئ حاجه بعشرة الاف عشان اقدر استغل الفاوتشر .كدة بصراحه يبقى شئ مجحف كان وفرو الهدايا دي وخلو سعر الموبايل ٥٧ بقى
و بالنسبه لضمان الشاشه سنتين بعد مابتسجل المفروض بيبعتو حاجه كتأكيد لان سجلت مجاليش اي حاجة
0 Likes
WOLFsan_s26u
Active Level 3
جالاكسى S
للاسف دا الواقع بس غالبا هيبقي عالاستور كلوا فا هيبقي في خصم علي الاجهزه الكهربائه اتمني يعني
0 Likes
جالاكسى S
انا اشتريت من ميامي سنتر كان في فوتشر ١٥٠٠ جبت كوفر و شاشات حماية و ووصلة usb
و قالي هستلم السماعه بعد اسبوع
و الفوتشر ب٤٥٠٠ من موقع سامسونج
0 Likes