Original topic:

عندي مشكله مع حساس البصمه في جالاكسي s26ultra

(Topic created on: a month ago)
149 Views
Mahmoudhany22
Active Level 1
Options
جالاكسى S
عندي مشكله ان البصمه بتلقط بعد كذا مره و الموبايل لسه جديد ده اسكرينه ولا ده ايه
6 Comments
nohamaddd
Active Level 5
جالاكسى S
ايوة اسكرينة وكمان هي تلاقيها نوع مش احسن حاجه شوف فعل من الاعدادات حساسية البصمة واعمل بصمتين فوق بعض علي نفس الصابع بعد حذف البصمة
القديمة قبل تركيب الاسكرينة
عادي يعني طبيعي متقلقش
0 Likes
Mahmoudhany22
Active Level 1
جالاكسى S
عملت كل ده و لسه مش شغاله كويس
0 Likes
MajiRab12
Active Level 6
جالاكسى S
هات سكرينة اللى بتدعم البصمات(دا نوع من السكرينة بيخلي كاميرا البصمة تشتغل حتى لو مع السكرينه)
0 Likes
MajiRab12
Active Level 6
جالاكسى S
مش عارف اذا موجود منه لs26ultra فى مصر
0 Likes
Mahmoudhany22
Active Level 1
جالاكسى S
في اسم معين ولا موحوده بكثره؟
0 Likes
MajiRab12
Active Level 6
جالاكسى S
انا بصراحة مش عارف، بس روح عند المحل اللى مركبلك السكرينة وقوله ان انت عايز سكرينة وبيخلي البصمة تشتغل
0 Likes