Original topic:

عطل

(Topic created on: 03-17-2026 04:49 AM)
64 Views
mahmoudwahid
Active Level 1
Options
جالاكسى S
الموبايل لسه فى الضمان بس سينسور البصمه بيجبلى اايرور هل فى حل ولا لازم اروح التوكيل ؟ Samsung a16
2 Comments
albob1
Active Level 4
جالاكسى S
إحذف البصمه خالص و اعملها تاني من الاول و جرب ، مشتغلش فرمت الجهاز و شوف مشتغلش وديه التوكيل
0 Likes
TheUnκn0ωη
Expert Level 5
جالاكسى S
الجهاز ده فيه مشكلة شائعة في زرار البصمة فالافضل تروح التوكيل علطول يتصلح من غير ما تجرب اي حاجة
0 Likes