Original topic:

شكوي تحديثات شركة سامسونج مصر

(Topic created on: 01-15-2022 01:02 PM)
556 Views
Kodiva
Active Level 1
Options
جالاكسى S
وصول اندرويد ١٢ لسلسلة S20 في جميع انحاء العالم و لم يصل مصر ... مع اعلان منصة اخبار (سام موبيل) ان التحديث وصل لمصر ... طب و بعدين ده نزل اندرويد جديد و نزل تحديث امني لشهر يناير و لسه مفيش جديد عندنا ... و الشركة خدمة عملاء زي الزفت مفيش غير رد واحد حافظ مش فاهم ... اطلاق التحديثات يختلف من بلد الي أخري .... لا الحقيقه ان سامسونج مصر فشله و مش واخدين وضعهم لأن دوله زي الامارات و السعودية وصلحها تحديث مع باقي دول العالم بالعكس ده كان قبل بعض الدول بيوم او اتنين ... بس عندنا كأكبر عدد مستخدمين سامسونج في الوطن العربي كله هنا في مصر اخر حاجه في كل حاجه 
22 Comments
Anonymous
Not applicable
جالاكسى S
معاك حق
Mohamad96
Active Level 4
جالاكسى S
أتفق في هذا😇
جالاكسى S
مضبوط
جالاكسى S
انا نفسي سامسونج تائبه زي الشركات بتعمل لما يجوا ينزلوا تحديث ينزلوا في نفس اليوم ونفس الشهر زي ابل و اوبو وتشاومي ويرمي و انفينكس تقريبا كل الشركات كده عقبال سامسونج لما تبقى زيهم مش كل موبايل في شهر مختلف ويوم مختلف
Kodiva
Active Level 1
جالاكسى S
معأن الطبيعي انها صاحبة اسرع واجهة مستخدم مع نظام الاندرويد يعني المفروض تبقا اسرع في التحديثات من واجهات تشغيل الشركات الاخري بس هنقول ايه بنشوف العجب
Anonymous
Not applicable
جالاكسى S
دي بقي معندكش حق فيها 😀
هي صحيح احلي واجهة فيهم بس اتقل واحده فيهم
وده اللي مخلي الناس تشتكي من اداء الالعاب التقبله لما بيقرنوها بالاداء في نوع تاني له نفس المعالج
وده برده من اسباب ان البطارية بتفضي اسرع من انواع تانيه ليها نفس قدرة البطاريه
وده برده مش مبرر ولا ليه دعوة بلي بيحصل في التحديثات
ErsamS20
Active Level 3
جالاكسى S
أتفق
Kodiva
Active Level 1
جالاكسى S
مش هقدر انكر كلامك لأن حصلت مع ناس اعرفهم ... بس بجد سامسونج او كل الشركات عمتا عندها كذا فيرجن تصنيع انت و نصيبك هيجيلك انهي تصنيع ... زي الايفون بظبط اشتري ايفون من مصر و من شرق اسيا و من اوروبا و من امريكا و اتفرج علي اختلاف الاداء و البطارية .... بس واجهة سامسونج تقيله كحجم و استخدام رامات و امكانيات الجهاز ... خفيفه جدا كتشغيل الموبيل و انا عاشق للألعاب و التقيله جدا معنديش لعبه واحده اقل من ٣ جيجا و بلعب لعبتين في نفس الوقت و مش بيحصل معايا اي حاجه ... البطاريه دي هتفضل لعنه و حاجه سلبيه في كل الشركات
Anonymous
Not applicable
جالاكسى S
انت هتقولي علي كذا فيرجن
تليفونك بينزل مصر والشرق الاوسط بمعالج اجزينوس ونفس الهاتف بينزل في امريكا والصين والهند بمعالج سناب دراجون اللي هو افضل من الاجزينوس بكتير كفاية في موضوع استهلاك البطاريه 😀