Resolved! Solved

Original topic:

خدوش فريم S24ULTRA

(Topic created on: 04-22-2026 07:31 AM)
162 Views
nohamaddd
Active Level 5
Options
جالاكسى S
معايا S24ULTRA من سنة وي بلبسو جراب عادي بس رغم كدة في اطار التلفون في خدوش كتيرة اوي وواضحه جامد بذات من تحت في حد زي؟
0 Likes
14 Comments
gggtrsch
Active Level 6
جالاكسى S
صور الخدوش معلش
0 Likes
nohamaddd
Active Level 5
جالاكسى S
اهيKKEleySaET.jpg
Solution
gggtrsch
Active Level 6
جالاكسى S
ده مش خدوش خالص ده تطبيع بسبب الجراب محطوط كتير في الجهاز
nohamaddd
Active Level 5
جالاكسى S
طب وبتتحاش ليها حل؟
gggtrsch
Active Level 6
جالاكسى S
هي حصلتلي كتير بس انا في a17 مش بتتشال من البلاستيك اما انت من الالمونيوم حط برفان في ايدك واقعد شيل في الحته الي فيها التطبيع
nohamaddd
Active Level 5
جالاكسى S
خلاص ماشي يحبيبي شكرا انا هبقا احاول اني ازيلها شكرا ليك كنت بحسبها خدوش في الاول
gggtrsch
Active Level 6
جالاكسى S
بس ما ترشش في التليفون رش في ايدك وامسحه
nohamaddd
Active Level 5
جالاكسى S
اه متقلقش ماشي
0 Likes
gggtrsch
Active Level 6
جالاكسى S
تمام
0 Likes