Original topic:

انا لو فرمت الموبايل ال eSim هتروح؟

(Topic created on: 05-05-2026 09:21 PM)
201 Views
Hazemm58
Active Level 1
Options
جالاكسى S
موبايل s24 ultra 
3 Comments
RamyELGammal
Expert Level 3
جالاكسى S
لو قبل الضغط على تأكيد استعادة ضبط المصنع لقيت انك تقدر تختار الاحتفاظ او عدم مسح ملف الشريحة يبقى ممكن
غير كده هتروح
المفروض تلاقى
Check box
تعلم على الاحتفاظ بها
جالاكسى S
بتختار لو عايزها تتمسح أو لا
hanykhalaf
Active Level 7
جالاكسى S
انت وتفرمت الهاتف تاكد ان اختيار مسح بطاقات esim ميش مفعل او مفيش قدامه علامة احتيار وبكدا تفرمت الحهاز من غير ما تحذف البطاقات الإلكترونية انا فهمتها مرتين قبل كدا والحمد لله باقية كما هى