Resolved! Solved

Original topic:

القلم لايعمل في جزء من الشاشة

(Topic created on: 01-31-2026 01:45 AM)
124 Views
Moamen_Attya
Beginner Level 2
Options
جالاكسى S
فيه جزء في يمين الشاشة القلم مش بيشتغل فيه لكن تاتش الإصبع عادي شغال ... مش عارف ايه المشكلة رغم اني غيرت السكرينة أكتر من مرة تشتغل شوية وبعدين نفس الجزء يقف .... نوع الجهاز اس ٢٤ الترا ... ايه المشكلة دي؟ وايه حلها
0 Likes

1 Solution


Accepted Solutions
Solution
AlyS
Expert Level 1
جالاكسى S
اكيد حضرتك مركب جراب فيه مغناطيس هو ده السبب
صح ؟

View solution in context

0 Likes
4 Comments
Solution
AlyS
Expert Level 1
جالاكسى S
اكيد حضرتك مركب جراب فيه مغناطيس هو ده السبب
صح ؟
0 Likes
Moamen_Attya
Beginner Level 2
جالاكسى S
تصدق فعلا

مش عارف اقولك ايه والله ... جزاك الله خير

انا قلبت الدنيا مش عارف السبب .... يادوب شيلت الجراب لقيت الدنيا تمام

تسلم ايدك
0 Likes
AlyS
Expert Level 1
جالاكسى S
الله يسلمك
ياريت تعلم على الرد.بتاعي كاجابة من التلات نقاط اللي على اليمين
0 Likes
Moamen_Attya
Beginner Level 2
جالاكسى S
تم
0 Likes