Original topic:

السلام عليكم

(Topic created on: 04-10-2026 02:29 PM)
223 Views
Soska205
Active Level 3
Options
جالاكسى S
عايزه الغي شاشه القفل السوداء اللي هيه always is display .. بس بعد ما الغيها الاشعار يضيء الشاشه ع الصورة الخلفيه ... لان لما بقفلها مش بيظهر اي اشعار حتي لو مفعل ... هل ليها طريقة ولا لازم اشغل شاشه القفل السوداء اللي هيه always is display
0 Likes
11 Comments
Soska205
Active Level 3
جالاكسى S
ماشي منا عايزه الغيها اصلا بس لما يجيلي اشعار الشاشه تنور
0 Likes
Soska205
Active Level 3
جالاكسى S
يا فندم انا عايزه لما الغي always is display لان مش عايزه الاشعار يجيلي علي الشاشه السوداء
اعمل خاصية لما يجيلي اشعار الشاشه تنور
0 Likes
Soska205
Active Level 3
جالاكسى S
S25FE
0 Likes
Soska205
Active Level 3
جالاكسى S
انا عايزه الاشعار لما ييجي الشاشه تنور ع الخلفيه مش ع الشاشه السوداء اللي فيها التاريخ بس
0 Likes
Soska205
Active Level 3
جالاكسى S
ماشي منا لاغيتها يا فندم الشاشه بقي منورتش خالص اصلا مع اني مفعله الاشعارات
0 Likes
Soska205
Active Level 3
جالاكسى S
هيجي الاشعار هشوفه لما افتح الشاشه
منا عارفه الكلام دا يا فندم انا بدور في حل ولا لا
0 Likes
Soska205
Active Level 3
جالاكسى S
هيه بتحط صور. صغيره فقط مافيش خلفيه واشكال كده بس انا عايزه تنور صورة خلفيه .. حضرتك فاهمني
0 Likes
Soska205
Active Level 3
جالاكسى S
تاريخ عادي انما عايزه صورة كبيره
0 Likes
Soska205
Active Level 3
جالاكسى S
للاسف دي رخامه سامسونج وكمان الخطوط
0 Likes