Original topic:

اختفاء اختيار تفعيل خدمة الفولتي في one ui 8.5

(Topic created on: 05-15-2026 05:30 PM)
254 Views
AlyS
Expert Level 1
Options
جالاكسى S
السلام عليكم 
هل حد جالة تحديث 
One ui 8.5
ولاحظ اختفاء اختيار تفعيل خدمة
Volte 
بالنسبة لشريحة فودافون 

هي معمولة ان الفولتي شغال علاطول لو عايز تشيلها لازم تحول الى 
3G

مع شريحة وي لسه الاخنيار موجود

الناس اللي معاها اتصالات واورانج يقولوا لنا

9 Comments
nmdhsmj
Beginner Level 4
جالاكسى S
🙏❤kejusmdh ohdki nei
0 Likes
RamyELGammal
Expert Level 3
جالاكسى S
جرب كده تعكس مكان الخطوط عشان نتأكد انه غير متاح لفودافون وليس للشريحة التانيه مثلآ
AlyS
Expert Level 1
جالاكسى S
جربت يا أستاذ رامي اعكس الشرايح من الدرج وزي ما انا توقعت برده الاوبشن مش موجود لفودافون انما موجود اوي
دي بتبقى اتفاقية من شركة الاتصالات
واضح ان فودافون اتفقت مع سامسونج على كده
عايزين نعرف الاخبار في اورانج و اتصالات
RamyELGammal
Expert Level 3
جالاكسى S
هو كان المفروض انه ده هو المعلن للواجهة 7 بس فضلت موجوده
وكان لازم تستخدم تطبيق طرف ثالث للتحكم فى الفولت لان الواجهة مش عايزاك تقفله
RamyELGammal
Expert Level 3
جالاكسى S
توجل التحكم فى خاصية الفولت مازال موجود طبيعى بعد ترقية الواجهة لشبكة فودافون و اورنج
0 Likes
AlyS
Expert Level 1
جالاكسى S
حضرتك شوفتها في موبايل ايه يا أستاذ رامي؟
0 Likes
RamyELGammal
Expert Level 3
جالاكسى S
ايه 56
لسه نازله التحديث اليوم يا استاذ على
0 Likes
AlyS
Expert Level 1
جالاكسى S
بس حضرتك متهيألي على
Csc INS
عايزين حد معاه
EGY