Original topic:

m31

(Topic created on: 08-10-2020 11:46 AM)
115 Views
EsraaAlsayed
Active Level 3
Options
جالاكسى J
انا عشت اسوء تجربة النهاردة فى فرع سموحه و حقيقي الموظف استفزنى جدا و علتولى ضغطى وقالى التليفون مش هتستلميه دلوقتى خالص لان دا تليفون جديد ولسه ملوش قطع غيار عندنا قولتله مش ذنبي دى مشكلتكم انتم راح جابلى التليفون وقالى خدى عملنالك سوفت وير وكدا خلاص المشكله اتحلت ومرضاش يديني ريبورت بالصيانه مع ان دا حقي . والمشكله قائمه التليفون بعد السوفت وير ال هو عمله بيشحن اكتر من ٩ ساعات . و حقيقي مكنتش اتمنى تجربة دى فى فروع سامسونج مع ان موظف الفرع اللى استلم منى التليفون شاف المشكله اثناء التجربة واكدلهالى فالشكوى بتاعتى 
 انا مش هقول غير ان دى اخر مره اتعامل مع سامسونج موبايل فى عيوب و كمان التعامل غير مهنى وغير محترم حضرتك انا دكتورة فالجامعه ميصحش تعاملنى على انى جاهله او مبفهمش والموظف يقولى انا عندى منه نسختين فالبيت شغال زى الفل دى مشكلتك انتى لا مش مشكلتى ماليش دعوة بتجربته الشخصيه انا خدت تليفونى ولسه المشكله قائمه ومتحلش وانا مش هسكت وهبعت المشكله لكل اليوتيوبر و المراجعين والبيدجات والجروبات واخر مره اشترى اى حاجه من شركتكم
وانا كان ليا سابق شكوى بردو مع فرع اخر اللى رفض اصلا يتسلم 
منى الفون وقالى مفيهوش مشكلة
حسبنا الله ونعم الوكيل
هو دا رضا العميل اللى بتقولوا عليه ؟
image

image

image

17 Comments
EsraaAlsayed
Active Level 3
جالاكسى J
اتمنى شكرا لدعمك
0 Likes
Bakko
Active Level 3
جالاكسى J
حضرتك لو امكن تروحى فرع سيدى بشر على شارع جمال عبد الناصر انا اتعاملت معاهم فى صيانة والجهاز اتصلح فى نفس اليوم والموظفين هناك محترمين ممكن حضرتك تجربى ولو التليفون اتصلح والاستقبال كان جيد ممكن تقدمى شكوى فى الفرع التانى عن طريقهم .
0 Likes
m7mdadel1511
Active Level 5
جالاكسى J
هو افضل حل تعملي فورمات من الريكافري و تفتحي الموبايل كأنه لسه جديد و تعمليه وضع طيران و تسيبيه يشحن
ازاي بقي
١- تطفي الجهاز خالص
٢- هتدوسي ع زرار التشغيل و زر خفض الصوت ف نفس الوقت
٣- هتفتحلك البوت او الركافري ( هنا بننزل و بنطلع من خفض و رفع الصوت و لو عايزين نختارح حاجه بندوس ع زر الباور مره واحده فقط )
المهم من القايمه دي هتختاري wipe cash partation و بعدها هتظهر نفس القايمه
هنختارwipe all user dataو بكدا
هيرجع جديد جدا جدا
faisal2030
Expert Level 1
جالاكسى J
مش هتتحل غير بشكوى ف حماية المستهلك، ودا من الاخر عشان متستهلكيش طاقتك تاني ف الفاضي
Ahmad1983
Active Level 5
جالاكسى J
للأسف سامسونج خلاص مبقتش رقم واحد وخدمة ما بعد البيع بقيت سيئة للغاية ولسه مجربهم في مشكلة في الفون من شهر وبرضه مبيقدموش حلول ،كلم جهاز حماية المستهلك واعمل شكوي
EsraaAlsayed
Active Level 3
جالاكسى J
اومال الاعتماديه والثقه اللى قارفنا بيهم ايه
دا انا عمرى فى حياتى مروحت شركه و اتعاكلوا معاياةكدا
منا قبلهم كنت ف توكيل براون وخارجزالضمان و حلو مشكلتى بمنتهى الادب والاحترام
Ahmad1983
Active Level 5
جالاكسى J
سامسونج كنت بتحاكي بجودة تليفوناتهم وبخدمة العملاء وحسن تعاملهم وحلهم للمشكلات من 10 سنين لكن دلوقتي للأسف سامسونج أتغيرت للأسوء في عيوب خامات وصناعة وخدمة عملاء......إلخ
manhoodegypt
Active Level 5
جالاكسى J
لازم مدير الفروع يحل المشكله دي ولازم العاملين يتم تدريبهم من جديد
0 Likes